Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fire!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fire!

    Een kilo staalwol en een 9V batterij.



    website: www.stijnboelens.com

  • #2
    Re: Fire!

    Spectaculair !
    Had al gehoord dat die 2 geen goede combinatie zijn maar nog nooit in de praktijk gezien
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

    Comment


    • #3
      Re: Fire!

      Ziek gast, hahaha. Zelf dacht ik nog de eerste keer ik die combo zag "dat zou wel van pas kunnen
      komen in een foto". Et voilà. Bon gedaan, maar het is echt helaas dat je geen flash op uw model hebt
      gezet, dat die perfect belicht zou zijn. Dat had het, voor mij dan toch, af gemaakt.

      Comment


      • #4
        Re: Fire!

        Oorspronkelijk geplaatst door Fernandez Bekijk bericht
        Ziek gast, hahaha. Zelf dacht ik nog de eerste keer ik die combo zag "dat zou wel van pas kunnen
        komen in een foto". Et voilà. Bon gedaan, maar het is echt helaas dat je geen flash op uw model hebt
        gezet, dat die perfect belicht zou zijn. Dat had het, voor mij dan toch, af gemaakt.
        Ik heb wel met flash gewerkt hoor, want het was 1u 's nachts in een donkere tunnel + dat zonder flash ofwel het model volledig zwart ging zijn ofwel het "vuur" overbelicht ging zijn . Ik persoonlijk vond dat het model enkel lichtjes belicht mocht worden omdat ik het beeld toch wel mystiek wou houden. Goesting is koop natuurlijk en bedankt voor je reactie.
        website: www.stijnboelens.com

        Comment


        • #5
          Re: Fire!

          Cool

          Heel origineel, model moest voor mij ook niet meer belicht.
          Enige opmerkingen: grote voeten en rode puntje op de neus kijken voor mij wat raar
          www.minnev.be
          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

          Comment


          • #6
            Re: Fire!

            Heel mooi effect !

            Comment

            Working...
            X