Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Fire!

Standaard Fire!

Een kilo staalwol en een 9V batterij.

Standaard Re: Fire!

Spectaculair !
    Had al gehoord dat die 2 geen goede combinatie zijn maar nog nooit in de praktijk gezien

Ziek gast, hahaha. Zelf dacht ik nog de eerste keer ik die combo zag "dat zou wel van pas kunnen
    komen in een foto". Et voilà. Bon gedaan, maar het is echt helaas dat je geen flash op uw model hebt
    gezet, dat die perfect belicht zou zijn. Dat had het, voor mij dan toch, af gemaakt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fernandez Bekijk bericht
    Ziek gast, hahaha. Zelf dacht ik nog de eerste keer ik die combo zag "dat zou wel van pas kunnen
    komen in een foto". Et voilà. Bon gedaan, maar het is echt helaas dat je geen flash op uw model hebt
    gezet, dat die perfect belicht zou zijn. Dat had het, voor mij dan toch, af gemaakt.
    Ik heb wel met flash gewerkt hoor, want het was 1u 's nachts in een donkere tunnel + dat zonder flash ofwel het model volledig zwart ging zijn ofwel het "vuur" overbelicht ging zijn . Ik persoonlijk vond dat het model enkel lichtjes belicht mocht worden omdat ik het beeld toch wel mystiek wou houden. Goesting is koop natuurlijk en bedankt voor je reactie.

Cool

Heel origineel, model moest voor mij ook niet meer belicht.
    Enige opmerkingen: grote voeten en rode puntje op de neus kijken voor mij wat raar
    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Heel mooi effect !

Regels voor berichten