Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Familie...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Familie...

    Testje vorige zondag met nieuwe flits en nieuwe sigma 18-200mm lens.
    Wat vinden jullie van deze? Wat kan er beter en/of waarop had ik moeten letten?

    Thx



    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

  • #2
    Re: Familie...

    mooi, maar jammer van die jas van meneer.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Familie...

      hihi....hij steekt te fel af zeker?
      Ja, hij wou die persé aanhebben, het was een nieuwe vest en hij moest persé foto's hebben met z'n nieuwe vest.

      Maar verder, vallen ze verder idd wat mee? (kleur, compo, scherpte,....)

      Thx bouk
      Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

      Comment


      • #4
        Re: Familie...

        Ik vind de foto's iets "te braaf" ogen, waarschijnlijk door de centrale compo's. Ze staan er echter mooi op. Foto 2 vind ik de betere van deze twee, door de achtergrond die het centrale ietwat breekt.

        Comment


        • #5
          Re: Familie...

          kiekjes voor het album !

          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: Familie...

            Oorspronkelijk geplaatst door vvm1 Bekijk bericht
            hihi....hij steekt te fel af zeker?
            Ja, hij wou die persé aanhebben, het was een nieuwe vest en hij moest persé foto's hebben met z'n nieuwe vest.

            Maar verder, vallen ze verder idd wat mee? (kleur, compo, scherpte,....)

            Thx bouk
            ok, maar de kleding past niet in de omgeving.
            de kleuren zijn wel goed, al vind ik bij de tweede opname, de lucht niet zo goed passen, bij de eerste pastie beter.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Familie...

              Is normaal dat ze te braaf zijn hé...kan moeilijk m'n eigen familie om de nek vliegen of ergens een "hotte" foto maken.
              (de laatste foto is vanop statief genomen)

              IVM de lucht, jammer genoeg wou die niet echt me...was vrij somber 1kleurig enz. De kleding is dus idd ook niet op elkaar afgestemd, is 100% waar.

              Kben al blij dat ik wat reacties krijg, maar kzie idd dat ze dus dat het gewoon meer fotoalbum materiaal is. hihihi.....

              Toch bedankt allemaal...
              Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

              Comment


              • #8
                Re: Familie...

                Hallo,

                Wanneer je foto's post met specifieke vragen omtrent de technishe en/of artistieke kant, dan post je beter in discussie of discussie/extra



                Grtz

                Comment


                • #9
                  Re: Familie...

                  ok...dank u wel...
                  Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: Familie...

                    die vest lijkt me een maat of 2 te groot. die mouwen zijn te lang, de vest zelf eigenlijk ook.

                    daarnaast: de lucht in de eerste is veel te grauw. als dat zo is (kan je ook niets aan doen gegeven het weer), probeer minder lucht in de foto mee te nemen.

                    ze staan er ook statisch. zelfs famlilie moet toch in staat zijn om iets meer te doen dan "staan".

                    misschien een goede test voor je lens, maar als foto's middelmatig
                    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Familie...

                      ik vind de foto's best geslaagd.
                      Alleen jammer van het witte vest dat zo fel uitkomt door het licht.

                      Verder nog een opmerking. (Als je me toestaat zo kritisch te zijn)
                      Volgende keer je zo een foto's trekt... Zorg dan dat zijn schoenen navenant zijn vest-stijl zijn (maw geklede zwarte of witte kostuumsschoenen en geen rucanor sporties)
                      Mvg,
                      Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Familie...

                        hihi...kzal het hem zeggen.
                        Is wel leuk waarop sommige mensen letten, maar zo zie ik het ook uit de fotografische oogjes hé. Dus ik leer ervan en voor hem was het eens leuk om te kunnen doen. Thx
                        Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

                        Comment

                        Working...
                        X