Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even mijmeren over de voorbije eeuw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Even mijmeren over de voorbije eeuw

    De grootmoeder van mijn echtgenote vierde zondag haar 100ste verjaardag!Ik ben nog volop bezig de foto's te verwerken van de festiviteiten. Maar ik doe graag eens beroep op de BD-ers betreffende dit portret. Ik maakte het tijdens de officiële viering toen zij even wegdroomde.
    Tips ter verbetering zijn meer dan welkom. (Als je het goed vindt mag je het natuurlijk ook zeggen) Zelf twijfel ik nog wat rond de lichte vlek van het raam in de achtergrond. Laten zoals het is of toch maar eens een andere achtergrond proberen? Misschien ook vermelden dat ik dit portret ook ga omzetten in zwart-wit.

    Tnx,

    Jan

    Meer foto's op mijn website

  • #2
    Re: Even mijmeren over de voorbije eeuw

    Volgens mij heb je de titel erg goed gekozen, ze is idd (zo lijkt het tenminste) met haar gedachte terug in de tijd. Voor mij een mooie plaat op een mooi moment genomen en ik denk niet dat je daar nog veel aan moet gaan sleutelen, het is zoals het is en ze staat er goed op.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Even mijmeren over de voorbije eeuw

      Ze staat er inderdaad goed op , maar de achtergrond is hoegnaamd niet zo dromerig als zijzelf, zeker de witte vlek rechts is bijzonder storend . Er is dus nog wat werk aan de winkel.
      Beauty need only be a whisper
      Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

      Comment


      • #4
        Re: Even mijmeren over de voorbije eeuw

        Een schitterende foto, even zo wegmijmerend. Ik vind de kleur wel iets te oranjeachtig en de lichtvlekken aan de rechterkant mogen van mij weg. Ik heb het even uitgeprobeerd met je foto, als je het wilt zal ik hem posten.Verder vind ik het een heerlijke foto om even wat langer naar te kijken.


        Hexagon
        Grt,
        Hexagon

        Comment


        • #5
          Re: Even mijmeren over de voorbije eeuw

          Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon
          Een schitterende foto, even zo wegmijmerend. Ik vind de kleur wel iets te oranjeachtig en de lichtvlekken aan de rechterkant mogen van mij weg. Ik heb het even uitgeprobeerd met je foto, als je het wilt zal ik hem posten.Verder vind ik het een heerlijke foto om even wat langer naar te kijken.
          Hexagon
          Ik heb de foto idd snel even bewerkt om jullie mening te vragen.
          Gelijk heb je i.v.m. de kleur. Hoe meer ik naar de foto kijk, des te meer ik de lichtvlek ook storend vind. Dat wordt dus PS werk als ik even tijd vind.

          Zelf vind ik het mijmerende wel mooi. Vooral als je er even bij stil staat wat zo iemand allemaal meegemaakt heeft. 7 jaar op het moment dat de Titanic gezonken is, 9 jaar bij de start van WO I, ... Niet te geloven wat er sedert 1905 allemaal veranderd is. Kijk maar eens naar de fotografie...

          Bedankt voor jullie reacties
          Meer foto's op mijn website

          Comment

          Working...
          X