Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

emotie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • emotie



    Mijn restaurant (vtm) Hasselt 29 mei 2008 rond de klok van elven. Het verdikt is gevallen..... De gezichten spreken boekdelen.....



    Last edited by vinstermik; 8 november 2010, 22:27.

  • #2
    Re: emotie

    Eerst technisch: Ik denk dat je net iets te fel hebt ingeflitst. Misschien had je de flitsbelichtingscompensatie wat naar beneden moeten doen. Maar toch goed scherp hoor. Je hebt de emotie goed vastgelegd

    Ik heb gisteren gekeken, vond het wel jammer voor hun. Ze verdienden het niet want ze hebben er keihard voor gewerkt.

    Mvg, Jochen
    Jochenvde Photography
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: emotie

      Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
      Eerst technisch: Ik denk dat je net iets te fel hebt ingeflitst. Misschien had je de flitsbelichtingscompensatie wat naar beneden moeten doen. Maar toch goed scherp hoor. Je hebt de emotie goed vastgelegd

      Ik heb gisteren gekeken, vond het wel jammer voor hun. Ze verdienden het niet want ze hebben er keihard voor gewerkt.

      Mvg, Jochen
      Ik snap hem effe niet, maar je zal je wel vergist hebben zeker in al jou emotie.. Vind hem niet slecht, maar ik had ook eens ingezoomd op de individuen zelf..

      Comment


      • #4
        Re: emotie

        Oorspronkelijk geplaatst door smetje Bekijk bericht
        Vind hem niet slecht, maar ik had ook eens ingezoomd op de individuen zelf..
        Bedoeling was de "emoties" van de kandiaten na het verlies van de wedstrijd effe te laten zien.
        Normaal gezien had ik dit (deze reactie) niet (meer) willen doen. Foto hieronder geeft ongeveer de situatie weer dat ik mijn foto's maakte aan de Exquisa in Hasselt. Stel je voor dat de cameraman rechts op de foto als supplement net tussen mij en de duo van Exquisa is komen staan... (dus eentje voor het nieuws en eentje voor liveuitzending en ik niet op de voorste rij van de fotografen stond. Ik had gisteren een lange arm nodig....
        Meer uitleg van de situatie ter plaatse hoeft niet denk ik.




        reden van aanpassing : Onduidelijke tekst aangepast
        Last edited by vinstermik; 31 mei 2008, 09:11.

        Comment


        • #5
          Re: emotie

          OK geen commentaar!!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: emotie

            Bouk, 't was wel commentaar van mijn kant uit hé wat ik bedoelde. Gewoon de situatie even schetsen.
            Heb mijn tekst inmiddels aangepast.
            Last edited by vinstermik; 31 mei 2008, 09:11.

            Comment


            • #7
              Re: emotie

              De foto op zich stelt niet veel voor.

              Comment


              • #8
                Re: emotie

                Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
                De foto op zich stelt niet veel voor.
                Soms is een foto méér dan een prentje of beeld.

                Comment


                • #9
                  Re: emotie

                  not a bad one
                  I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

                  k o m b i z z

                  Comment


                  • #10
                    Re: emotie

                    Het eerste plaatje druipt de ontgoocheling van de gezichten. Dit an sich is een emotievolle plaat. Waarover het gaat lijkt evident voor diegenenen die het programma kennen maar voor zij de het niet kennen (zoals ik) is de tweede plaat een rommelig geheel.
                    gegroet, Ludo

                    Comment


                    • #11
                      Re: emotie

                      Ludo,
                      ik denk dat Roland met zijn tweede foto wilde duidelijk maken dat de omstandigheden niet zo evident waren. Is eerder een situatieschets denk ik
                      [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                      Comment


                      • #12
                        Re: emotie

                        Ok , misschien waren de omstandigheden niet zo eenvoudig voor een foto te nemen , maar vind de foto meer iets hebben van 'ik was er bij' dan dat het een sterke plaat is of een artistiek gehalte heeft.

                        Comment


                        • #13
                          Re: emotie

                          Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
                          Ok , misschien waren de omstandigheden niet zo eenvoudig voor een foto te nemen , maar vind de foto meer iets hebben van 'ik was er bij' dan dat het een sterke plaat is of een artistiek gehalte heeft.
                          'ik was er bij'

                          Ja, en dan mag je niet trachten gevoelens (lees "emotie") van verliezers te fotograferen en deze op BD te plaatsen?
                          Wat heeft artistiek te maken met een momentopname van mensen die droef zijn? Zal volgende keer vragen of ze even willen uitbarsten in artistiek kunstwenen.
                          Last edited by vinstermik; 2 juni 2008, 08:19.

                          Comment


                          • #14
                            Re: emotie

                            Ok jong, iets te fel geflitst maar wel een goei moment en plaats uitgekozen. Laat je niet ontmoedigen, volgende keer nog beter.

                            Comment

                            Working...
                            X