Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elena

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Elena

    .....
    Last edited by Guest57; 14 juli 2011, 13:39.

  • #2
    Re: Elena

    Naar mijn persoonlijke smaak heb je een veel te hard licht gebruikt waardoor de slagschaduw afbreuk doet aan de foto.
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Re: Elena

      Leuke setting en knap model... maar heb inderdaad ookal betere van je gezien P.

      en slagschaduwen zijn er idd.... vind ik zelf niet echt zo top...

      maar ja...meningen en smaken verschillen hè...onlangs moest ik hier nog horen dat slagschaduwen vakmanschap kenmerken
      some toys 4 big boys
      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

      Comment


      • #4
        Re: Elena

        Ik vraag me wel eens af wat er mis is met een slagschaduw. Ik kan me voorstellen als die achter het model op de muur zit en het model wordt er mee samengesmolten, dat het dan niet fraai is. Maar hier is het op de grond
        Zijn daar regels voor?

        los van dit vind ik het een mooi model wat er prima op staat.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Elena

          mercikes

          Max, er is niets mis met slagschaduwen, genoeg miljoenen campaigns die dat laten zien

          wat niet wil zeggen dat het niet iedereens smaak is en ik dat versta

          zodra ik tijd vind doe ik er aantal andere door post


          saludos

          Pablo

          Comment


          • #6
            Re: Elena

            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Ik vraag me wel eens af wat er mis is met een slagschaduw. Ik kan me voorstellen als die achter het model op de muur zit en het model wordt er mee samengesmolten, dat het dan niet fraai is. Maar hier is het op de grond
            Zijn daar regels voor?

            los van dit vind ik het een mooi model wat er prima op staat.
            Aan een slagschaduw zelf is er niks mis, enkel aan de manier waarop die er is.
            Een harde afgelijnde slagschaduw komt goedkoop over ( in mijn ogen )
            Had de fotograaf bij die foto een meer difuus licht gekozen dan had de foto veel beter geweest.
            Nu is het zo van " allee, ik zal hier rap eens een flitserke ( zonder softboxke of paraplu ) op mijn statief zetten dat het model stopt van zagen ".

            Het kan ook zijn dat er teveel wind was en dat anders de boel in het water zou landen, maar dat is geen excuus
            Ik zou nogal een strenge meester zijn he !
            Of is het door het feit dat mijn flitser met paraplu vorige week van de rotsen gewaaid is in luxemburg, dat kan ook !!
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              Re: Elena

              thnx voor de uitleg
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Elena

                ik versta je volledig Lieven

                en je zou een strenge meester zijn, maar ik zou nog steeds kiezen van wie ik leerling zou zijn

                bien-sur dat het diffuus meer alledaags zou zijn, maar daarom niet 'beter', ik hou nu eenmaal van harde stuff ook


                like I said, kan ik de standpunten verstaan
                Last edited by Guest57; 3 juli 2007, 22:54.

                Comment

                Working...
                X