Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dust in the (h)air

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] dust in the (h)air


  • #2
    Re: dust in the (h)air

    Zonde dat de vaste bezoekers van dit forumonderdeel hier nog geen commentaar op hebben gegeven. Misschien dat mijn kijk als toevallige voorbijganger wat andere reacties uitlokt?
    Ik ken de varianten hierop in ondiep water maar vind dit een mooie interpretatie.
    Het geheel mocht wel een tikje scherper - zeker die rondvliegende brokjes.
    De blauwe schijn onderaan stoort me. Ik zie dit als een zwart-wit confrontatie maar dan moet het wit ook echt wit zijn. Is dat geen bloem, die inderdaad puur wit is? Omdat het een fictieve omgeving is zou ik de ondergrond ook wat strakker hebben gemaakt, die plooien in het zeil onder de bloem leiden de aandacht af.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: dust in the (h)air

      Akkoord met bovenstaand commentaar over de scherpte en de kleuren. Ik vind de portretstand ook minder mooi voor zo een foto. Misschien was je met meerdere personen aan het fotograferen maar indien niet dan had ik een ander standpunt gekozen, nl recht tegenover het model.
      Wel een mooie belichting op het model vind ik maar de voorgrond is onderbelicht, zelfde probleem als wanneer je sneeuw zou fotograferen.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: dust in the (h)air

        Scherpte kan men iets aan doen
        Grotere Crop maken
        Mooi beeld

        Comment

        Working...
        X