Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diva

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Diva


    Bedankt voor het kijken
    Nikon D90
    110 mm
    F4.2
    iso 200

  • #2
    Re: Diva

    scherpte licht goed op de ogen, jammer dat het masker deels voor de ogen komt, pluimen zijn wat flou tegenover de rest, donkere strepen in bg doen ook wat afbreuk..

    Comment


    • #3
      Re: Diva

      voor mij te druk.. zon masker is knap als je model heel simpel/eerlijk voor de lens gaat. ( bloot schoudertje.. mooie schmink.. een mysterieuze blik.. en dan een maskertje dat mooi aansluit aan haar gezicht... )

      maar nu die veren, bont, haarband, parels, masker, dan die ketting van links naar rechts aan dat masker en nu sluit dat maskertje ook niet echt goed aan... to much

      Ik zou het de volgende keer wat "simpeler" maken
      Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

      Comment


      • #4
        Re: Diva

        Volg hier, less is more. Doet mij nu teveel aan een vogel denken.

        Comment


        • #5
          Re: Diva

          Ik volg Leonide en Anteros (deze keer...) en de achtergrond is ook niet helemaal wat het mocht zijn (zoals bluespics zegt).
          En ik vind het allemaal wat te gewoontjes geposeerd en te vlak belicht, met zo'n masker en die attributen moet het ook fotografisch gewoon 'knallen'...
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Diva

            Dank u voor de opmerkingen , foto werd gewoon op straat genomen tijdens carnaval te Venetië .

            Comment


            • #7
              Re: Diva

              Oorspronkelijk geplaatst door Prezzoud Bekijk bericht
              Dank u voor de opmerkingen , foto werd gewoon op straat genomen tijdens carnaval te Venetië .
              Dat verklaart veel ... de foto is goed, de achtergrond is een ramp.
              Vriendelijke groet, laGrange
              http://lagrange.1x.com
              "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

              Comment

              Working...
              X