Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deborah

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Deborah

    Het is de laatste tijd nogal druk geweest, zowel in de studio als daarbuiten,... maar toch zou ik nog wat beeldjes in de groep willen gooien om de gure wind van buiten te vergeten....







    Canon 6D

  • #2
    Re: Deborah

    mooie reeks met voorkeur voor nr 1
    Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
    wishlist 430 EX :)

    Comment


    • #3
      Re: Deborah

      Gure wind is vergeten !!!!
      Heel toffe reeks met voorkeur 1 en 3.

      Groetjes , Fotodan.

      Comment


      • #4
        Re: Deborah

        geef mij maar 2 & 3.

        nice work

        Sven

        Comment


        • #5
          Re: Deborah

          Wind !!
          Welke wind ??

          Knappe reeks !!
          Doe mij maar nr 2&3

          Bij de eerste foto gaat er een beetje te veel aandacht naar die bot
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

          Comment


          • #6
            Re: Deborah

            Bedankt voor de commentaren...
            Voor de geïnteresseerden staat er hier een klein album.
            Canon 6D

            Comment


            • #7
              Re: Deborah

              Ok...

              Eerste iets teveel boot, het neemt zoveel aandacht van het model weg dat je ze bijna vergeet. Dat is vooral dan door de pose van beiden.... Schoen wordt reusachtig, terwijl model haar hoofd eigenlijk maar een duim groot is... (Beetje overdreven )

              Tweede pose vind ik tof, vooral omdat er lijnen inzitten! Maar dan had ik miss die lijnen zichtbaarder gemaakt door haar andere hand ook nog erop te zetten, dus eigenlijk wat verder te trekken of minder te croppen....
              Wat me er het meeste aan stoort is de broek (aan de rits is het echt niet mooi, vooral niet omdat je deze foto kan zien als fashion...)

              en haar haar, sorry voor het meisje, maar het is net een pruik....
              Niet door de kleur, maar door de kwaliteit...
              Het ziet er aan de ene kant pluizig uit (wat niet goed is) en aan de andere kant ziet het er toch hard uit(ook niet goed) ... En ik durf ervoor wedden dat het door het kleuren is...
              Ze zou best keer vragen aan haar kapper hoe ze dit weer mooi krijgt en misschien zelfs keer de kleuring laten uitgroeien... Als ze tenminste aan haar 60ste nog haar wilt....

              (En dit allemaal is niet om de betweter uit te hangen, ik heb ook gekleurd haar - mijn meshen- en moet ook zorgen dat mijn haarkwaliteit goed blijft... Daarom ga ik het waarschijnlijk allemaal keer laten uitgroeien)

              Derde, te geforceerde pose, haar middel is helemaal gedraaid....

              Sterk punt bij alle drie! Ze heeft een knappe expressie en dat komt vooral door haar ogen!

              Greetz
              Dj

              Comment


              • #8
                Re: Deborah

                de laatste de mooiste voor mij en dat haar, mag ik wel zo, geeft iets extra,s aan het geheel.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Deborah

                  In zijn genre, mooie foto's.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Deborah

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                    Ok...

                    Eerste iets teveel boot, het neemt zoveel aandacht van het model weg dat je ze bijna vergeet. Dat is vooral dan door de pose van beiden.... Schoen wordt reusachtig, terwijl model haar hoofd eigenlijk maar een duim groot is... (Beetje overdreven )

                    Tweede pose vind ik tof, vooral omdat er lijnen inzitten! Maar dan had ik miss die lijnen zichtbaarder gemaakt door haar andere hand ook nog erop te zetten, dus eigenlijk wat verder te trekken of minder te croppen....
                    Wat me er het meeste aan stoort is de broek (aan de rits is het echt niet mooi, vooral niet omdat je deze foto kan zien als fashion...)

                    en haar haar, sorry voor het meisje, maar het is net een pruik....
                    Niet door de kleur, maar door de kwaliteit...
                    Het ziet er aan de ene kant pluizig uit (wat niet goed is) en aan de andere kant ziet het er toch hard uit(ook niet goed) ... En ik durf ervoor wedden dat het door het kleuren is...
                    Ze zou best keer vragen aan haar kapper hoe ze dit weer mooi krijgt en misschien zelfs keer de kleuring laten uitgroeien... Als ze tenminste aan haar 60ste nog haar wilt....

                    (En dit allemaal is niet om de betweter uit te hangen, ik heb ook gekleurd haar - mijn meshen- en moet ook zorgen dat mijn haarkwaliteit goed blijft... Daarom ga ik het waarschijnlijk allemaal keer laten uitgroeien)

                    Derde, te geforceerde pose, haar middel is helemaal gedraaid....

                    Sterk punt bij alle drie! Ze heeft een knappe expressie en dat komt vooral door haar ogen!

                    Greetz
                    Dj
                    Amaai je hebt blijkbaar meer moeite met het model zelf dan met de uitvoering toch heb je gelijk met de schoen en haar middel die gedraaid is
                    groetjes Jo.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Deborah

                      Ik heb er geen moeite mee.... Was gewoon even goeie raad dat ik gaf...
                      Wat ze ermee doet is haar zaak...
                      Ik kan maar zeggen hoe het in mijn ogen overkomt...

                      En ik geef nooit kritiek op iemands uiterlijk, maar daar het hier niet over onperfectheden gaat zoals gewicht, littekens, hangborsten of dergelijke... Wou ik er toch even over beginnen...

                      Greetz
                      Dj

                      Comment


                      • #12
                        =======
                        Last edited by systje; 15 november 2005, 19:24.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Deborah

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                          Ik heb er geen moeite mee.... Was gewoon even goeie raad dat ik gaf...
                          Wat ze ermee doet is haar zaak...
                          Ik kan maar zeggen hoe het in mijn ogen overkomt...

                          En ik geef nooit kritiek op iemands uiterlijk, maar daar het hier niet over onperfectheden gaat zoals gewicht, littekens, hangborsten of dergelijke... Wou ik er toch even over beginnen...

                          Greetz
                          Dj
                          Allee, ga dan eens een foto van mezelf opzetten om je gedacht te weten

                          Groetje,

                          Jo.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Deborah

                            Oorspronkelijk geplaatst door systje
                            Allee, ga dan eens een foto van mezelf opzetten om je gedacht te weten

                            Groetje,

                            Jo.

                            Als hij technisch in orde is en nog een tof concept zal ik geen probleem zien

                            Tenzij uw spriet openstaat of uw haar er niet goed uitziet of ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Deborah

                              Wanneer ik bij de laatste foto wat met het venster speelde, dit door net te croppen tot dat haar ogen op de linker hoekpunt gericht stonden vond ik hem stukken minder geforceerd (haar rechter been staat wat te geforceerd...)

                              Ja echt die laatste wordt dan een knaller

                              Comment

                              Working...
                              X