Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"De Ward" - Mijn buurman

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] "De Ward" - Mijn buurman


  • #2
    Re: "De Ward" - Mijn buurman

    Een sterk, bijna gebeeldhouwd portret.
    Ik heb nog veel van mensen zoals TS te leren, maar durf toch wat te twijfelen bij, wat ik op mijn monitor zie als een groot stuk dichtgelopen zwart onder de kin . . .
    Luc

    Comment


    • #3
      Re: "De Ward" - Mijn buurman

      is ook wat ik zie. Het hoofd lijkt los te zitten van het lichaam en ook het linkeroog loopt dicht.

      Comment


      • #4
        Re: "De Ward" - Mijn buurman

        Stephan Vanfleteren durft dat bij een aantal van zijn portretten ook . . . . en hij staat zowat aan de top in dat genre.
        Ik heb dus te snel geroepen, als het "in de stijl van Vanfleteren" bedoeld is. Anderzijds is er meestal toch nog een stukje hals te zien.
        Gelukkig ben ik positief begonnen ;-)
        Luc

        Comment


        • #5
          Re: "De Ward" - Mijn buurman

          Veel en veel te hard, onprettig om naar te kijken. Thierry heeft de voorkeur voor veel zwart en hard, maar hier gaat hij mijns inziens toch 'over de schreef'...
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: "De Ward" - Mijn buurman

            Steve Pyke , Sally Man , Richard Avedon , Karsh ,Brett Walker , Bill Brant ea zijn eerder mijn inspiratiebronnen dan SvF hoor . Daar heeft hij trouwens zelf de kaas gehaald zoveel is duidelijk :-).

            de brave versie van De Ward staat hier ; https://500px.com/photo/201967579/-d...ser_id=2404475
            Een foto dient om iets uit te drukken , niet om regels te volgen ..........................
            Bedankt voor de reacties en grtjs Thierry

            Comment


            • #7
              Re: "De Ward" - Mijn buurman

              Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
              Een foto dient om iets uit te drukken , niet om regels te volgen ..........................
              en dit gezegd zijnde, kon BD de boeken sluiten.

              Comment

              Working...
              X