Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de stads arbeider

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] de stads arbeider

    [IMG]

    origineel foto
    [IMG]
    Last edited by D.B.D; 17 april 2019, 17:36.

  • #2
    Re: de stads arbeider

    Hoe doe je dat toch ? Na een aantal betere portretten kom je met dit !!!!!

    Comment


    • #3
      Re: de stads arbeider

      Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
      Hoe doe je dat toch ? Na een aantal betere portretten kom je met dit !!!!!
      gewoon de portretten zijn in de studio gemaakt met 1) betere lens, 2) controle met lichtmeter over het licht en 3)doordacht.
      deze is op straat gemaakt met een 1)slechtere lens (die ik ondertussen heb weg gedaan), 2)op een slecht moment van de dag en dit maakt het verschil, ik wou maar eens aantonen wat het verschil kan maken

      Comment


      • #4
        Re: de stads arbeider

        Hallo,

        Met dit soort foto's is het wel heel erg moeilijk om je seieus te nemen. Je neemt het forum en de forumleden blijkbaar ook niet serieus.
        En dan je uitleg: "Ik wou maar eens aantonen wat het verschil kan maken"
        Sorry, dit is gewoon forumvervuiling ... en die hoort hier niet thuis.

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: de stads arbeider

          1 April ligt al even achter ons :-)

          Comment


          • #6
            Re: de stads arbeider

            Oorspronkelijk geplaatst door Cybernautic Bekijk bericht
            1 April ligt al even achter ons :-)
            sorry, ik heb me even laten gaan

            Comment


            • #7
              Re: de stads arbeider

              Dit gaat bij mij recht in de vuilbak als ik zo een foto maak. Dit kan veel beter.
              Ik zou dit niet durven posten....Dan weet je gewoon dat ze je afkraken hier.
              Maar daar moet je dan tegen kunnen he!
              2 x Nikon Z6 met wat glas
              www.janvanginkel.be

              Comment


              • #8
                Re: de stads arbeider

                Oorspronkelijk geplaatst door Nimbus Bekijk bericht
                Dit gaat bij mij recht in de vuilbak als ik zo een foto maak. Dit kan veel beter.
                Ik zou dit niet durven posten....Dan weet je gewoon dat ze je afkraken hier.
                Maar daar moet je dan tegen kunnen he!
                ik geniet er van, bij mijn volgend beeld zie ik de kijkcijfers de hoogte in schieten. soms moet je wat zout op de patatten doen anders wordt het te eentonig

                Comment


                • #9
                  Re: de stads arbeider

                  Kijk jij wel door de zoeker als je je foto neemt of zie je je foto voor de eerste keer op je beeldscherm ? 10000 frames en dan filteren we het lucky shot ?
                  Er steekt meer creativiteit in je titels dan in je fotos.. (alhoewel ik hier geen stadsarbeider kan in herkennen, laborant die zijn hond uitlaat gaat ook )

                  Je hebt duidelijk wat meer bagage nodig zowel voor de opname en beeldmanipulatie.
                  Voor mij moet een foto niet persé 'mooi' zijn maar als er niks verteld wordt is wat mij betreft verloren moeite - zowel van jou als van mij (het publiek).
                  YMMV
                  Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                  Comment


                  • #10
                    Re: de stads arbeider

                    Nu is het voor mij duidelijk, de zoveelste trol.
                    Welkom op mijn negeerlijst, jullie zijn nu met twee. :-)
                    ...leeg...

                    Comment


                    • #11
                      Re: de stads arbeider

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                      Nu is het voor mij duidelijk, de zoveelste trol.
                      Welkom op mijn negeerlijst, jullie zijn nu met twee. :-)
                      ik wist dat je zoiets ging uitlokken

                      Comment


                      • #12
                        Re: de stads arbeider

                        Gaat dit hier ook de richting uitgaan zoals iets meer dan een jaar geleden met iemand die zijn naam in hoofdletters schreef en waarvan nu de naam D.B.D erg op gelijkt en ook zijn reacties.
                        Het begon toen te stormen op het forum en dit duurde een zeer lange tijd en waardoor enkele goede leden oa. ik ook gestopt zijn met foto's en reacties te plaatsen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: de stads arbeider

                          Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                          ik geniet er van, bij mijn volgend beeld zie ik de kijkcijfers de hoogte in schieten. soms moet je wat zout op de patatten doen anders wordt het te eentonig
                          Is dat geen reden om hem te blokken op het forum !!!!!!!

                          Comment


                          • #14
                            Re: de stads arbeider

                            Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                            Is dat geen reden om hem te blokken op het forum !!!!!!!
                            daar zijn jullie al lang op uit, wat doe ik verkeerd ik volg het forumreglement 1 beeld per dag als jullie niet zo ijverig zijn blijf dan toch wat sportief. met negatieve commentaar op de man laat je alleen maar zien wie je zijt en als een wolf huilt dan huilt het ganse bos nietwaar

                            Comment


                            • #15
                              Re: de stads arbeider

                              Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                              daar zijn jullie al lang op uit, wat doe ik verkeerd ik volg het forumreglement 1 beeld per dag als jullie niet zo ijverig zijn blijf dan toch wat sportief. met negatieve commentaar op de man laat je alleen maar zien wie je zijt en als een wolf huilt dan huilt het ganse bos nietwaar
                              ik zou U aanraden een goede en grote externe harde schijf aan te kopen en daar uw foto's op te posten...en ik ben nergens op uit, maar dit forum als een vuilbak gebruiken gaat me toch iets te ver...temeer daar ik me niet van de indruk kan ontdoen dat je een en ander bewust doet.
                              nikon coolpix s9100

                              Comment

                              Working...
                              X