Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De politie ... uw vriend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De politie ... uw vriend

    Afgelopen donderdag was het in Leuven parcoursverkenning voor de WK renners. Een groep jolige scholieren wilde handje klap doen met de voorbijrijdende renners (zie mijn foto "handje klap") Ook de politie deed haar duit in het zakje.

    [IMG]Police by Eddy Meulemans, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: De politie ... uw vriend

    Een vrolijke foto die je titel onderschrijft; Vind de kleuren wat 'raars, flets met blauwe zweem', bewust Eddy of zie ik blauw van de eerste kou ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: De politie ... uw vriend

      Wat dat blauw betreft heb je gelijk Raymond. Er zat nog veel meer in en ik heb liggen knoeien om het eruit te krijgen maar het lukte maar half. Zou het te maken hebben met het blauwe licht van het Zwaantje?

      Comment


      • #4
        Re: De politie ... uw vriend

        Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
        Wat dat blauw betreft heb je gelijk Raymond. Er zat nog veel meer in en ik heb liggen knoeien om het eruit te krijgen maar het lukte maar half. Zou het te maken hebben met het blauwe licht van het Zwaantje?
        Wees gerust, je bent niet alleen die moet knoeien om problemen op te lossen Het blijft sowieso een leuke momentfoto, en in "streetlife" is dat het belangrijkste !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: De politie ... uw vriend

          Mooi moment vastgelegd, zelfs de politie heeft er deugd van
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Re: De politie ... uw vriend

            Wanneer je het niet lukt om de blauwzweem te verwijderen dan zet je hem toch om in Zwart/wit.

            Comment

            Working...
            X