Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daydream

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Daydream

    In deze hoek zal je mij niet zo snel zien, omdat ik gewoon het lef niet heb, om "zomaar" mensen te fotograferen.
    We kwamen terug van een vroege shoot, en terwijl wij uit de auto stapten en onze spullen uitladen, bleef deze man stoïcijns voor zich uit staren.
    Waarschijnlijk dacht hij aan eten, want zoals voor ons het weer altijd onderwerp van gesprek is, heeft een oosterling datzelfde over eten.



    Alvast bedankt voor de belangstelling.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Daydream

    gepast formaat. Beeld vol met interessante elementen. Verveelde gezichtsuitdrukking of half in slaap ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Daydream

      Zo als we van jou gewend zijn is het beeld technisch in orde, persoonlijk heb ik liever oogcontact met de gefotografeerde ( het geeft meer voldoening )en dan lijkt het niet stiekem genomen.Maar als straatfotografie zou het kunnen. Eens uit je comfortzone durven komen net als bij landschapsfotografie dan doe je ook meer dan de gemiddelde fotograaf als je aparte beelden wil hebben.

      Comment


      • #4
        Re: Daydream

        Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
        Zo als we van jou gewend zijn is het beeld technisch in orde, persoonlijk heb ik liever oogcontact met de gefotografeerde ( het geeft meer voldoening )en dan lijkt het niet stiekem genomen.Maar als straatfotografie zou het kunnen. Eens uit je comfortzone durven komen net als bij landschapsfotografie dan doe je ook meer dan de gemiddelde fotograaf als je aparte beelden wil hebben.
        Ik vermoed, als je in deze situatie oogcontact had, dat het beeld niet zo sterk ging geweest zijn als nu.
        Je ziet de man denken en je begint jezelf af te vragen wat hij aan het denken is.
        Instagram / Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Daydream

          Oorspronkelijk geplaatst door Asterion Bekijk bericht
          Ik vermoed, als je in deze situatie oogcontact had, dat het beeld niet zo sterk ging geweest zijn als nu.
          Je ziet de man denken en je begint jezelf af te vragen wat hij aan het denken is.
          Ik volg!

          Comment


          • #6
            Re: Daydream

            Ik vind deze wel geslaagd, vooral ook door de omzetting naar zwart/wit. Die voet op dat plastic zakje en de rommel erachter. Mooi sfeerbeeld.

            Comment


            • #7
              Re: Daydream

              Hier ben ik fan van.

              Comment


              • #8
                Re: Daydream

                Waar denkt hij aan hé, staat wel knap in beeld ! Oogcontact zou hier afbreuk doen aan het mijmerende.
                En nee, dit had ik niet van jou verwacht Johan
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Daydream

                  voor mij moet het oogcontact er ook niet zijn, vind dit meer dan ok!
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Daydream

                    Bedankt voor het kijken en de opmerkingen.
                    Een man met niet zo'n fijn leven. s'Avonds daarvoor hadden we hem nog een verbale aanvaring zien hebben met een (zijn) ? vrouw.
                    Zij proberen wat geld binnen te halen, door overal karton en papier op te halen.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Daydream

                      Ook voor mij hoeft het oogcontact niet. Bij straatfotografie heb ik dat persoonlijk zelfs liever niet. Mooi beeld.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Daydream

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nathalimage Bekijk bericht
                        Ook voor mij hoeft het oogcontact niet. Bij straatfotografie heb ik dat persoonlijk zelfs liever niet. Mooi beeld.
                        Ook bedankt voor de reactie.
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Daydream

                          Heel mooi zo als het is.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Daydream

                            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                            Bedankt voor het kijken en de opmerkingen.
                            Een man met niet zo'n fijn leven. s'Avonds daarvoor hadden we hem nog een verbale aanvaring zien hebben met een (zijn) ? vrouw.
                            Zij proberen wat geld binnen te halen, door overal karton en papier op te halen.
                            Ja, het was niet gewoon een snapshot. Er zat een verhaal achter. Proficiat voor een sprekende opname.
                            Groetjes,
                            Xavier
                            Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                            Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                            Laat de commentaren maar komen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Daydream

                              Leuke straatfoto!
                              Groetjes,
                              Dominic

                              Comment

                              Working...
                              X