Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dark

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dark


  • #2
    Re: dark

    apart en goed..
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: dark

      mooi beeld, dito bewerking
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

      Comment


      • #4
        Re: dark

        Ik heb express nog even gewacht met reageren, en nu ik bovenstaande reacties lees weet ik dat ik waarschijnlijk mis ben , maar wat mij altijd stoort aan dergelijke bedscène's is dat die voeten bijna altijd automatisch in de lucht gestoken worden. Bij deze foto trekken die voeten dan nog onmiddellijk alle aandacht naar zich toe omdat ze zo afsteken tegen de lichte achtergrond, terwijl de focus toch op het hoofd ligt. Maar nogmaals, ik heb zelf nog geen ervaring met boudoir, dus ik zal wel mis zijn.

        Comment


        • #5
          Re: dark

          (voeten omhoog ligt lekker en maakt de persoon af. vind het wel gezellig staan.
          Mooie sfeervolle foto wat mij betreft

          Comment


          • #6
            Re: dark

            Voeten of geen voeten daar kunnen we lang over babbelen en iedereen heeft wel gelijk…als je gaat concentreren op de voeten dan word het storend maar zo is dat met heel veel elementen in een beeld. Ik tracht het beeld over me heen te laten komen, niet speuren naar kleine details….gewoon onderdompelen en dan ik bij deze plaat de emoties en sfeer gewoon voelen. En dat is waar het overgaat in de fotografie…. Niet een droog gelekt plaatje waar alles tot in het kleinste details perfect is. Dat is de reële wereld ook niet.. enfin toch de mijne niet….. Dus ik blijf het een mooi beeld vinden, is het een goede technische/compositorische opname dat is een andere vraag en in die optiek kan ik Leonide wel volgen…
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment


            • #7
              Re: dark

              Voor mij hoeft een beeld niet tot in de details doordacht te zijn, maar die donkere voeten tegen die lichte achtergrond trekken volgens mij de meeste aandacht in deze foto. Het was in ieder geval het eerste wat mij opviel, zonder te moeten gaan 'speuren'.

              Comment


              • #8
                Re: dark

                Het eerste wat ik persoonlijk ook zie, zijn de voeten, dan zie je die onderbroek, en als ik begin te "speuren", ontdek ik,
                dat eigenlijk het grootste deel van de foto dat echt scherpte bezit, het laken op de voorgrond is.
                Je kan er natuurlijk zonder probleem "sfeer" bij bedenken, maar voor mij doet deze het niet echt,
                vooral dat we reeds veel, veel beter van Greyhorse gewoon zijn…
                Grtz, DD.

                Comment


                • #9
                  Re: dark

                  vind de sfeer anders wel goed, maar doet me plezier dat je nog beter van me gewoon bent..

                  Comment


                  • #10
                    Re: dark

                    Wel, de voetjes mochten zelfs nog meer geplooid zijn naar de billen toe
                    zie je veel in dit soort beelden is ook niets mis mee
                    Heel mooi beeld Lode

                    Comment


                    • #11
                      Re: dark

                      Ik vind deze veel sterker dan je andere foto! Voeten storen mij niet.

                      Comment


                      • #12
                        Re: dark

                        mooie opname.
                        en ze heeft ergens spijt van, das goed te zien aan deze pose.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment

                        Working...
                        X