Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daphne, en oh zo...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Daphne, en oh zo...

    ...verlegen en onzeker als bijna iedere tiener op deze leeftijd.

    Ik wilde proberen hier verandering te brengen, naarmate de shoot volgde kreeg ze steeds meer zelfvertrouwen, en ook veel lol in het poseren! Nu wil ze het liefst zsm terug komen, voor nóg meer shoots!

    Ik denk dat ik in de opzet redelijk goed geslaagd ben om deze verlegen meid wat van haar onzekerheid af te helpen. (Als dat al nodig is! ).

    Dit is haar allereerste shoot, dus graag wat opbouwende kritiek, want ik denk dat ze nog wel vaker voor mijn komt te staan.

    Oh ja.....
    Daphne is 16 jaar en ongeveer 1.78


    Enjoy!!





    Gr.

    Last edited by Sjraaroetvenlo; 20 september 2010, 10:25. Reden: foto verkleind
    Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

  • #2
    Re: Daphne, en oh zo...

    448 x bekeken en nog geen reactie
    ben niet echt thuis in de modellenwereld maar zo slecht is deze toch niet
    je kan wellicht de glas uit het gezicht halen voor de rest een mooi meisje van 16 lentes
    proficiat met je verjaardag vandaag
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Daphne, en oh zo...

      'k vind hem niet goed...

      die reflectie van het licht rond het rechter oog is enorm storend... het is het eerste wat je ziet... Vind je dit zelf nu mooi?
      echt geen kandidaat voor de showcase, post zoiets beter in de fotobeoordeling dan kunnen we je tips geven hoe je dit moet aanpakken...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Daphne, en oh zo...

        Aan het model ligt het alleszinds niet
        De styling is gewoon wat 'oudbollig' en de pose veranderd daar niet aan, integendeel.
        Daarbij is het ook niet flaterend hoez e nu word afgebeeld, door het verdwijnen van de oksel lijkt ze nu veel dikker dan ze wss is ...

        Blijven proberen! want ookal 'breek' ik je foto miss af.. het is nu ook nie de slechtste dat ik al gezien heb. maar met 'ooee' en 'oooh' en 'waaaw' ben je ook niets he.
        No rules. Great shots.
        -
        Online

        Comment


        • #5
          Re: Daphne, en oh zo...

          lekkere/ spontane opname.
          goeie interactie met de fotograaf.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X