Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dana

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dana






  • #2
    Re: Dana

    zonder meer foto 3 in zijn uitvoering de beste: vasthoudende blik.
    foto nummer één zo een knaller geweest zijn moest het meer er meer ten voeten uit hebben opgestaan. deze pose nodigt dat uit. maar niettemin een heel mooi model waarvan je nog meer werk mag , neen, Moet posten.
    estamos llegando
    http://users.telenet.be/studiocamosci

    Comment


    • #3
      Re: Dana

      Oorspronkelijk geplaatst door iodario
      zonder meer foto 3 in zijn uitvoering de beste: vasthoudende blik.
      foto nummer één zo een knaller geweest zijn moest het meer er meer ten voeten uit hebben opgestaan. deze pose nodigt dat uit. maar niettemin een heel mooi model waarvan je nog meer werk mag , neen, Moet posten.
      Volledig mee akkoord, 'k vind nummer één nogal afgekapt.... Had er graag lange benen bij gezien....

      Maar nr 3 is het van het!

      Comment


      • #4
        Re: Dana

        Ik ga ook volledig voor nr 3,wel spijtig dat haar hand er niet helemaal opstaat,maar das muggeziften.Haar blik is intrigerend waardoor je zeker naar d efoto blijft kijken!

        Foto 2: ik vind het nogal een bizarre pose,zeker met die shirt,of dat topje dat zo raar hangt.

        Grtz
        <<Sallyp>>
        Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

        www.sallyphotographics.be

        Comment


        • #5
          Re: Dana

          voor mij foto 1 en 3, zalige blik bij 3.
          nr1 vind ik erg goed omdat het op het randje van te wit is,heel goed
          website: www.stijnboelens.com

          Comment


          • #6
            Re: Dana

            ik vind 1 heel erg mooi. maar ligt het nu aan mij of is het aan de rechterkant een andere kleur wit dan aan de linkerkant. Tis een beetje crémig! Maar och wat een mooie foto's zijn het gr djai
            http://www.djai.nl
            Konica Minolta Dynax 5D
            KM 35-70mm lens
            Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

            Comment


            • #7
              Re: Dana

              Ik ga voor de volgorde waarin ze gepost zijn, voor foto 1 kan ik wel begrijpen dat er hier mensen zijn die het model er volledig op willen, maar deze is ook wel top hoor. Enkel zou ik croppen tot iets boven de navel. Bij foto 3 zie ik niet zo graag die paar vingers onder de kin.
              Groeten,

              Paul

              Comment

              Working...
              X