Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dagje uit met Dana Winner . . .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dagje uit met Dana Winner . . .

    Je moet maar geluk hebben om dit eens mogen mee te maken, een uurtje of 2 op stap met Dana Winner ( hele leuke vrouw trouwens ). En zij die de Rode Loper op Tv gemist hebben ( waar ik als BD-er de hele tijd in beeld was . . . ) zijn er hier nog enkele opnames die gemaakt zijn op een vissersboot toen we op de Schelde aan het varen waren, helaas was het constant aan het regenen.





    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Dagje uit met Dana Winner . . .

    Gelukzak Toffe fotokes trouwens.Misschien een aanvraag voor privéfotograaf doen?

    Comment


    • #3
      Re: Dagje uit met Dana Winner . . .

      Knappe fotos Francis.

      Wat leuk dat je de gelegenheid had om zulke fotos te maken.

      Gr kees
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

      Comment


      • #4
        Re: Dagje uit met Dana Winner . . .

        Dag,

        Ik kan geen exifs lezen maar welke lens heb je gebruikt ?

        Het weer zat precies niet echt mee maar alle foto's missen een beetje scherpte en dat ben ik niet gewoon met mijn nikon.

        Heeft je lens met front of backfocus problemen ?
        Of moest het gewoon allemaal iets te snel gaan ?

        Sorry hé.
        The Sky is the limit. Digital Gigi

        Comment


        • #5
          Re: Dagje uit met Dana Winner . . .

          Oorspronkelijk geplaatst door Gigi
          Dag,

          Ik kan geen exifs lezen maar welke lens heb je gebruikt ?

          Het weer zat precies niet echt mee maar alle foto's missen een beetje scherpte en dat ben ik niet gewoon met mijn nikon.

          Heeft je lens met front of backfocus problemen ?
          Of moest het gewoon allemaal iets te snel gaan ?

          Sorry hé.
          Slecht weer, donker, op ne vissersboot, bijlange de ideale omstandigheden niet ook he . . . zonder flits en met mijn camera in een plastieken zak . . .
          Foto's komen zo uit de camera ( Fuji S3 ), gemaakt in JPG, enkel een klein beetje gecropt, voor de rest niks aan gedaan, geen contrast, geen verscherping, de lens hier gebruikt is de Nikkor 18-200. inderdaad een allround lens, maar de omstandigheden lieten me echt niet toe mijn lenzenarsenaal mee te nemen, ik kan je wel haarscherpe foto's van deze lens laten zien ( maar deze zijn dan ook in heel wat betere omstandigheden gemaakt )
          En zoals je ook inderdaad juist hebt opgemerkt, het moest snel gaan, razendsnel, zeker met die regen, camera effe onderuit die plastieken zak, fotooke maken en hup, weer de zak in . . . ik heb trouwens bewust niet verscherpt, doe ik bijna nooit met portretfotografie omdat je dan zeker poriën en haartjes beter ziet. . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Dagje uit met Dana Winner . . .

            Bedankt voor de toelichting.
            Een flash voor fill-in is de enige oplossing met zo'n Belgisch weder.

            En foto1 mag je niet verscherpen want geen enkele vrouw wil die kraaiepootjes zien.
            The Sky is the limit. Digital Gigi

            Comment


            • #7
              Re: Dagje uit met Dana Winner . . .

              ook ik als nederlander vind deze vrouw fantastische zingen en haar uitstraling geweldig

              toffe foto's kun je voor mij ook een keertje iets regelen
              hier kun je mee thuis komen ook al zijn de foto's niet subliem toch zijn ze mooi om te zien

              Comment


              • #8
                Re: Dagje uit met Dana Winner . . .

                Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                Je moet maar geluk hebben om dit eens mogen mee te maken, een uurtje of 2 op stap met Dana Winner ( hele leuke vrouw trouwens ). En zij die de Rode Loper op Tv gemist hebben ( waar ik als BD-er de hele tijd in beeld was . . . ) zijn er hier nog enkele opnames die gemaakt zijn op een vissersboot toen we op de Schelde aan het varen waren, helaas was het constant aan het regenen.
                Was dat met mijn kaartje?
                Dan heb ik er ook iets toe bij gedragen

                Hubert
                Last edited by Hesy; 28 juni 2006, 06:44.
                Hubert

                Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                Comment


                • #9
                  Re: Dagje uit met Dana Winner . . .

                  Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                  Was dat met mijn kaartje?
                  Dan heb ik er ook iets toe bij gedragen

                  Hubert
                  Hubert, absoluut, het was jouw 4 gb kaartje dat in het toestel zat . . . terug kopen???? de foto's staan er nog op . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dagje uit met Dana Winner . . .

                    voor mij een onbekende dame, maar wel en mooie reeks.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dagje uit met Dana Winner . . .

                      Dat zijn geen kraaiepootjes maar lachrimpeltjes... 't is allemaal interpretatie hehe

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dagje uit met Dana Winner . . .

                        ja voor mij ook een onbekende dame maar ik vind 3 wel heel erg goed gelukt! maar bij zo'n model kan er bijna ook nix mis zijn he?

                        Gr djai
                        http://www.djai.nl
                        Konica Minolta Dynax 5D
                        KM 35-70mm lens
                        Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dagje uit met Dana Winner . . .

                          ALs man van bouwjaar 65 vind ik dit een heel charmante vrouw, zeker met die pretogen en lachrimpeltjes.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dagje uit met Dana Winner . . .

                            Oorspronkelijk geplaatst door monique12
                            ook ik als nederlander vind deze vrouw fantastische zingen en haar uitstraling geweldig

                            toffe foto's kun je voor mij ook een keertje iets regelen
                            hier kun je mee thuis komen ook al zijn de foto's niet subliem toch zijn ze mooi om te zien
                            Zingen kan ze als de beste, ik heb 2 dvd's van haar en kijk en luister elke keer weer met plezier van haar kunsten. Ook de foto's zijn voor mij. met voorkeur nr, 2 en 3.
                            Mvg, drh

                            "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

                            Comment

                            Working...
                            X