Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Confidence

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Confidence

    Bedankt om te kijken,
    mvg Christophe


  • #2
    Re: Confidence

    ik begrijp de link niet tussen het beeld en de titel, maar vind die beperkte scherptediepte hier wel een leuke techniek
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Confidence

      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      ik begrijp de link niet tussen het beeld en de titel, maar vind die beperkte scherptediepte hier wel een leuke techniek
      Het komt uit deze quote: 'The most beautiful thing a woman can wear is confidence'
      Bedankt voor de reactie!

      Comment


      • #4
        Re: Confidence

        Een en al gevoel in deze plaat, knap
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Confidence

          Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht
          Het komt uit deze quote: 'The most beautiful thing a woman can wear is confidence'
          Bedankt voor de reactie!
          Wellicht toch een poging doen om de Nederlandse taal te leren.

          Comment


          • #6
            Re: Confidence

            Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
            Wellicht toch een poging doen om de Nederlandse taal te leren.
            En ik die dacht dat dit een fotoforum was...

            Comment


            • #7
              Re: Confidence

              Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht
              En ik die dacht dat dit een fotoforum was...
              tsja dat is ook zo, maar blijkbaar vergeten sommigen dat..."on topic" prachtig beeld
              nikon coolpix s9100

              Comment


              • #8
                Re: Confidence

                Heel sterk portret !

                Comment


                • #9
                  Re: Confidence

                  Very strong picture,... en sorry voor diegene die niet eens open staan voor een Engels woordje of titeltje...

                  D.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Confidence

                    Sterk beeld.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Confidence

                      Oorspronkelijk geplaatst door MarGe Bekijk bericht
                      Sterk beeld.
                      ik kan volgen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Confidence

                        Sterk beeld met impact. Ze straalt zeker zelfvertrouwen uit.
                        Mooie b&w ook.
                        Zelf zou ik een ietsje meer scherptediepte gekozen hebben, omdat je nu het verschil in scherpte op beide ogen ziet.
                        Maar das mieren*** Mooi hoor.
                        Groetjes,
                        Dominic

                        Comment


                        • #13
                          Re: Confidence

                          Zeer knap. Mede door de scherpe ogen word je er naar toegezogen. Zou misschien rechts boven de wenkbrauw het haartje of schaduw van het haartje wegwerken.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Confidence

                            ben wel fan van uw foto's. deze is ook weer op niveau en idd heel mooi zwart/wit. (is dat een action, die je per beeld mss tuned, of start je bij elke foto van scratch. is het silver efex...ik heb keuzestress bij silver efex).
                            ik zou twijfelen/toch doen om in de kin te snijden, door de asymmetrische onderkant.
                            als 1 van de ogen net iets minder scherp is, kan je altijd een klein beetje clonen (niet de specular) van het ene oog naar het andere.....maar hier vind ik beide ogen aanvaardbaar scherp/
                            jaja....engels...een beetje internationaler he, zodat de rest van de wereld de titel ook begrijpt. snap niet dat het alleen maar vlaamsch zou moeten zijn.
                            hele goeie Christophe!! normaal zeg ik niks over de modellen, maar dit is wel een hele mooie vrouw
                            My Website : http://www.ineedair.org
                            Music / Painting / Motion Graphics / Image
                            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Confidence

                              Bedankt voor alle reacties! Ik heb niets tegen mieren Dominic, geen probleem Voor dit shot stond Gaelle tegen een deur die een eind verwijderd was van de grote ramen. Ik kon haar tegen de zijdelingse muren plaatsen maar dan ging ik een totaal andere belichting hebben op het gelaat. Om niet te hoog in de iso's te moeten gaan koos ik voor de beperkte scherptediepte, maar beide ogen zouden hier inderdaad even scherp moeten zijn. De truuk met het oog te clonen heb ik in het verleden al es toegepast Philippe, enkel een stukje van de iris dan, heel beperkt. Ook betreffende de kin kan ik volgen, maar omdat er vanboven al veel af is, heb ik er voor gekozen om nog een stukje hals in beeld te laten.
                              Dat het een mooie vrouw is zijn we allemaal over eens denk ik
                              Betreffende de zwart wit omzetting moet ik zeggen dat m'n 'workflow' toch wel iets veranderd is. Waar ik voor landschap meestal gebruik kon maken van 1 preset, met hier en daar wat kleine aanpassingen, werkt dit voor portetten niet zo.
                              Alles is afhankelijk van de hoeveelheid licht in de foto en op het gelaat. Bij werken met lage zon is het zelfs best om gewoon voor de zwart wit omzetting te gaan in Lightroom en van daar uit aanpassingen te doen aan de zwart en wittinten, schaduwen en hooglichten. Ik heb een paar presets die ik door de jaren heen nog wat aanpaste aan persoonlijke smaak, die overloop ik steeds es, maar het is per foto verschillend.
                              Witten en zwarten haal ik er soms nog iets meer uit in Silver Efex, Analog Efex, en zelfs Color Efex.
                              Bedankt voor de interesse. Met veel bewondering keek ik zonet nog es naar je beelden op je website, een vak apart!

                              Comment

                              Working...
                              X