Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cirque du Senthi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cirque du Senthi

    Thibaut, de zoon van mijn broer en Thibaut's kameraadje Senne doen hun communie. De twee jongens zijn zot van al wat met circus te maken heeft. Al vier of vijf jaar gaan ze wekelijks naar de circusschool en elk circus-vakantiekamp dat er maar mee te nemen valt. Thibaut rijdt op een éénwieler, jongleert met ballen en kegels alsof hij nooit anders gedaan heeft. Daarom besloten beide ouders de koppen bij elkaar te steken en er een themafeest van te maken. Aan mij werd de vraag gesteld een inkomticket in elkaar te knutselen op basis van een inkomticket van Cirque du Soleil - voorstelling van Quidam. Er moest een afscheurstrook aan zitten, net zoals bij de echten. Deze wordt hier voorgesteld door de horizontale witte lijn onder de jongens. Ziehier mijn resultaat.




  • #2
    Re: Cirque du Senthi

    Ik vind het een erg mooi resultaat , waar je alleen nog kan vitten over een paar details.

    De zin "wij tracteren..." zou ik starten met een hoofdletter.
    De groene achtergrond van "Indien belet..." wordt links hard afgesneden. Ik zou die links ook een oneffen rand geven.
    Ook "ticket" (tweede beeld) gewoon met een hoofdletter laten beginnen.

    Mooi werk

    Comment


    • #3
      Re: Cirque du Senthi

      prima zo en voldoende om de eigennamen met een hooftletter te laten beginnen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Cirque du Senthi

        Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
        Ik vind het een erg mooi resultaat , waar je alleen nog kan vitten over een paar details.

        De zin "wij tracteren..." zou ik starten met een hoofdletter.
        De groene achtergrond van "Indien belet..." wordt links hard afgesneden. Ik zou die links ook een oneffen rand geven.
        Ook "ticket" (tweede beeld) gewoon met een hoofdletter laten beginnen.

        Mooi werk
        Dank voor de reactie PSG en Bouk.

        Er is bewust voor gekozen om "wij trakteren..." te laten beginnen zonder hoofdletter, eveneens voor het woord "ticket". De afsnijding van de groene vlek links, dat is een persoonlijke keuze, bij de ene persoon valt het beter mee zo, bij de andere anders. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de versie zoals getoond. De kaarten zijn gedrukt en als ik de kaart voor me houd vind ik het mooi geslaagd (raar dat het wel niet hetzelfde aantoont op beeld versus gedrukt).

        Comment


        • #5
          Re: Cirque du Senthi

          Een uitnodiging die doet wat ze moet doen : UITNODIGEN.
          Voor mij heel geslaagd.
          Kan ik ook zo'n ticket bemachtigen?
          't Lijkt me een leuk duo.

          Comment


          • #6
            Re: Cirque du Senthi

            Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
            raar dat het wel niet hetzelfde aantoont op beeld versus gedrukt
            Da's niet echt uitzonderlijk. Druk kan niet dezelfde kleuren genereren als een beeldscherm. Het felle groen en het blauw van de pruiken vb vallen buiten de gamut/kleurbereik van drukwerk.

            Door gebruik te maken van kleurmanagement kan je dat in de hand houden.
            Wel geen makkelijke materie.
            Het beste is wanneer je de drukker een profiel vraagt, waarnaar je moet converteren.

            Kan je volgende keer rekening mee houden.

            Comment


            • #7
              Re: Cirque du Senthi

              [QUOTE=lut;2195579]
              Kan ik ook zo'n ticket bemachtigen?
              QUOTE]

              I'll pass the message...

              Comment

              Working...
              X