Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Circus op straat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Circus op straat

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Circus op straat

    Heel leuk straatbeeld. Wel erg hard licht en ik had de schauwen zeker wat opgelicht
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Circus op straat

      Leuk straatbeeld, vind hem goed zoals hij is
      Groeten Andre

      Comment


      • #4
        Re: Circus op straat

        Leuk tafereeltje, scherp van voor tot achter.
        Wel erg hard afgewerkt: ik mis wat doortekening in de zwarte partijen.
        Als het onderwerp idd “cirkus op straat” is, had ik enkele passen naar links gezet om de artiesten iets meer “in the picture” te zetten.

        Comment


        • #5
          Re: Circus op straat

          Leuk die kijkers/publiek..
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Circus op straat

            Een leuk authentiek tafereel!
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Circus op straat

              Alle kijkers en vooral schrijvers bedankt, "de mens" het boeiendste levend wezen op deze Aarde, maar in bepaalde fotokringen dikwijls ondergewaardeerd.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Circus op straat

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Alle kijkers en vooral schrijvers bedankt, "de mens" het boeiendste levend wezen op deze Aarde, maar in bepaalde fotokringen dikwijls ondergewaardeerd.
                Je hebt helemaal gelijk maar "de mens" laat zich tegenwoordig wat minder graag fotograferen. Afgelopen jaar tweemaal een vervelende situatie meegemaakt. Éénmaal fotografeerde ik een kapel op een akker van een flinke aftstand. Daar scharrelde een man met een meisje op een fiets rond. Mijn afstand tot de kapel was minstens 50 meter. De man kwam mij achterna en gedroeg zich heel aggressief en zeer onredelijk. Ik moest en zou de foto verwijderen. Het kwam bijna tot een handgemeen. Ik ga niet met iemand rollebollen op straat vanwege een foto dus heb ik de foto verwijderd. Een maand later fotografeerde ik van grote afstand een groep landarbeidsters in kleurige kleding op een akker. Toen ik wegfietste werd ik even later klemgereden door twee mannen in een busje. Gelukkig minder agressief maar wel erg volhoudend. Ik heb de foto's deze keer niet verwijderd maar e.e.a. zorgt ervoor dat ik voorzichtiger ben geworden. Ik vroeg altijd al toestemming als ik mensen van een korte afstand fotografeerde...en zal dat nog vaker doen
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Circus op straat

                  Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                  Je hebt helemaal gelijk maar "de mens" laat zich tegenwoordig wat minder graag fotograferen. Afgelopen jaar tweemaal een vervelende situatie meegemaakt. Éénmaal fotografeerde ik een kapel op een akker van een flinke aftstand. Daar scharrelde een man met een meisje op een fiets rond. Mijn afstand tot de kapel was minstens 50 meter. De man kwam mij achterna en gedroeg zich heel aggressief en zeer onredelijk. Ik moest en zou de foto verwijderen. Het kwam bijna tot een handgemeen. Ik ga niet met iemand rollebollen op straat vanwege een foto dus heb ik de foto verwijderd. Een maand later fotografeerde ik van grote afstand een groep landarbeidsters in kleurige kleding op een akker. Toen ik wegfietste werd ik even later klemgereden door twee mannen in een busje. Gelukkig minder agressief maar wel erg volhoudend. Ik heb de foto's deze keer niet verwijderd maar e.e.a. zorgt ervoor dat ik voorzichtiger ben geworden. Ik vroeg altijd al toestemming als ik mensen van een korte afstand fotografeerde...en zal dat nog vaker doen
                  Heel triestige situaties Jan, de wet (bij ons toch) is daar wat onduidelijk over wat men dan tegenspreekt... en dan komt het toepasselijke "interpretatie" tevoorschijn waar men alle kanten mee uit kan Naar mijn indruk wordt ons 'vrije' wereldje chaotisch mede door het invoeren van de digitale mediawereld en ontstaat er een sociale respectloosheid. Daar gaan de aankomende generaties nog erger mee geconfronteerd worden !
                  Tot de volgende.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment

                  Working...
                  X