Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cheyenne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cheyenne



    Heimwee naar de lange hete .....
    Last edited by awacs457; 15 februari 2010, 13:25. Reden: contrast,verzadigingsaanpassing

  • #2
    Re: Cheyenne

    Iets meer verzadiging voor mij.

    Comment


    • #3
      Re: Cheyenne

      't is wel je 2e topic vandaag .. (of telt het niet als het in 2 veschillende subgenres is ?)

      Foto: De kleuren mogen idd iets gedesatureerd worden, maar de armen lijken maar raar hier op de foto, zo 'afgesneden' ..

      Maar je belichting zit wel goed, hoe heb je hier trouwens belicht ?
      No rules. Great shots.
      -
      Online

      Comment


      • #4
        Re: Cheyenne

        Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
        't is wel je 2e topic vandaag .. (of telt het niet als het in 2 veschillende subgenres is ?)

        Foto: De kleuren mogen idd iets gedesatureerd worden, maar de armen lijken maar raar hier op de foto, zo 'afgesneden' ..

        Maar je belichting zit wel goed, hoe heb je hier trouwens belicht ?
        Voor zover ik weet heeft dit forum niks met andere forums te doen , ik kan hier posten en dezelfde dag foto plaatsen op zwartwitforum.
        Wat de armen betreft, die steken in het water , dat vind ik hier een normaal verschijnsel hoor.
        Ik belicht altijd met diafragmavoorkeuze en highspeed sync zodat ik kan inflitsen met zeer korte sluitertijden en dan stel ik nog ongeveer -2 stops in op de flits.

        Comment


        • #5
          Re: Cheyenne

          die smalle lijntjes net boven de waterlijn. Komt dat van het PS werk?

          Komt op mijn niet gekalibreerd scherm nogal flets over.
          Pose is niet echt mijn ding.
          Flickr één
          Flickr two

          Comment


          • #6
            Re: Cheyenne

            Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
            Voor zover ik weet heeft dit forum niks met andere forums te doen , ik kan hier posten en dezelfde dag foto plaatsen op zwartwitforum.
            Wat de armen betreft, die steken in het water , dat vind ik hier een normaal verschijnsel hoor.
            Ik belicht altijd met diafragmavoorkeuze en highspeed sync zodat ik kan inflitsen met zeer korte sluitertijden en dan stel ik nog ongeveer -2 stops in op de flits.
            Een normaal verschijnsel: ja. Maar of ik het goed vind:

            Bedankt voor de toelichting.
            No rules. Great shots.
            -
            Online

            Comment

            Working...
            X