Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Charlotte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Charlotte



    Nog maar eens een nieuw modelletje "Charlotte"

  • #2
    Re: Charlotte

    Kan die achtergrond en de belichting ook verplaatst of veranderd worden?
    Greetz, Evolutionneke

    Comment


    • #3
      Re: Charlotte

      Oorspronkelijk geplaatst door evolutionneke Bekijk bericht
      Kan die achtergrond en de belichting ook verplaatst of veranderd worden?
      raar.. ik had je post daarstrx al gezien en je bent nog altijd niet met de vloer gelijk gemaakt omdat je een foto van awac in twijfel trekt.. chapeau!

      maar zoals ik (en ik ni alleen) enkele maanden of weken geleden al zei, een beetje creativiteit en leven id belichting proberen te brengen kan geen kwaad..
      poof

      Comment


      • #4
        Re: Charlotte

        Oorspronkelijk geplaatst door evolutionneke Bekijk bericht
        Kan die achtergrond en de belichting ook verplaatst of veranderd worden?
        Alles kan als ik het wil maar ik wil het niet ...
        De achtergrond is voor mij en mijn modellen okay , zij vinden hem "heel mooi" ;het is alleen op dit forum dat er voortdurend over gekankerd word ...
        De belichting is "mijn stijl" en ook daar is niets verkeerds mee ,nog geen enkele die zich beklaagd heeft totnogtoe dus ......

        Comment


        • #5
          Re: Charlotte

          Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
          raar.. ik had je post daarstrx al gezien en je bent nog altijd niet met de vloer gelijk gemaakt omdat je een foto van awac in twijfel trekt.. chapeau!

          maar zoals ik (en ik ni alleen) enkele maanden of weken geleden al zei, een beetje creativiteit en leven id belichting proberen te brengen kan geen kwaad..
          Ik zit natuurlijk niet elke minuut van de dag op dit forum , heb ook nog andere dingen te doen maar heb nu toch gereageerd

          Comment


          • #6
            Re: Charlotte

            'k vind het weerom een geslaagde foto.
            Toch een voordeel met die typische achtergrond en belichting, het consequente stijlkenmerk van awacs457. Je kunt er zo z'n foto's uitpikken. Tof toch
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

            Comment


            • #7
              Re: Charlotte

              jammer van dat staafje blote arm, anders wel een mooie.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment

              Working...
              X