Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Carnivale

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Carnivale

    Model: Emily B. (Curiosity)



  • #2
    Re: Carnivale

    je model valt tè veel weg in de omgeving.
    zie het idee er achter niet hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Carnivale

      Als grote fan van de serie Carnivale, kan ik zeggen dat je de sfeer heel goed hebt weten weer te geven!! Dat het model een beetje wegvalt, vind ik niet zo'n probleem. Al had een haarlichtje de foto wel beter gemaakt. Gewoon een randje rond het hoofd dat de haren niet zouden overvloeien in achtergrond.

      Was Carnivale de inspiratie? Of bleek achteraf dat de foto een Carnivale feel had?
      www.focusfotografie.be
      www.facebook.com/eviwilmus

      Comment


      • #4
        Re: Carnivale

        De eerste indruk is die van het raderwerk van een rustieke klok met in het verstrijken van de tijd een rustpunt in de vorm van het model.
        Het lijkt wel een allegorie" Tijd en dame Fortuna"
        Klein minpunt is idd het niet volledig loskomen van het hoofd t.o.v. achtergrond.
        voor mij een zeer geslaagd werkje met extra verdienste voor opbouw en kleurbeheer.

        Henri
        Last edited by kodachrome; 2 juni 2011, 16:07.
        lidnummer: BD0435BE

        Comment


        • #5
          Re: Carnivale

          Oorspronkelijk geplaatst door Evi Photo Bekijk bericht
          Als grote fan van de serie Carnivale, kan ik zeggen dat je de sfeer heel goed hebt weten weer te geven!! Dat het model een beetje wegvalt, vind ik niet zo'n probleem. Al had een haarlichtje de foto wel beter gemaakt. Gewoon een randje rond het hoofd dat de haren niet zouden overvloeien in achtergrond.

          Was Carnivale de inspiratie? Of bleek achteraf dat de foto een Carnivale feel had?
          Toen ik de locatie zag werd Carnivale snel de inspiratie. Maar heb uiteraard bewust die sfeer proberen te creëren.

          Volkomen gelijk ivm dat haarlichtje. Weer iets bijgeleerd

          Comment

          Working...
          X