Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

campagneshoot Miss W-VL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • campagneshoot Miss W-VL

    Clea Van Cauwenberghe voor miss West Vlaanderen 2010 campagneshoot.


    http://www.melissavanbelle.be

  • #2
    Re: campagneshoot Miss W-VL

    Je portofolio laat veel beter werk zien dan dit, spijtig...

    Comment


    • #3
      Re: campagneshoot Miss W-VL

      Knap werk!
      www.pixation.be

      Comment


      • #4
        Re: campagneshoot Miss W-VL

        Oorspronkelijk geplaatst door Seger Van Saefthinge Bekijk bericht
        Je portofolio laat veel beter werk zien dan dit, spijtig...
        ik vind hem mooi en zeer geslaagd.
        Nikon D60 Kit 18-55mm VR (digitaal)
        Canon 1000F 35-80mm (Analoog) Canon EOS 3000 35-80mm (analoog)
        http://snapshot-sr.deviantart.com/

        Comment


        • #5
          Re: campagneshoot Miss W-VL

          Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot-sr Bekijk bericht
          ik vind hem mooi en zeer geslaagd.
          Ik ook, alleen niet helemaal scherp denk ik.

          Comment


          • #6
            Re: campagneshoot Miss W-VL

            ferm gedaan
            Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
            www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

            Comment


            • #7
              Re: campagneshoot Miss W-VL

              Leuke plaat hoor. Beetje hard belicht wel.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: campagneshoot Miss W-VL

                jammer van dat doek hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: campagneshoot Miss W-VL

                  Wederom datzelfde probleem
                  De afdruk is ook weer veel kleurrijker en warmer dan de versie op het internet hier.
                  Telkens hetzelfde probleem (bij mij is de vlag is roder, huid is warmer, graan is geler, vlag is niet zo fel wit, plooien zijn zichtbaar op mijn scherm en afdruk)
                  uploaden die kwaliteit wegneemt? of verschil van schermen? Im getting a little frustrated.

                  En Seger, mn portfolio bevat beter werk ja, ben ik ook van overtuigd maar is deze daarom een spijtige creatie?
                  Als je voor klanten werkt kun je ook niet altijd de vrije loop gaan.
                  En een sterk portfolio staat ook niet altijd garant dat al je fotos dezelfdef stijl zullen hebben, ik heb dat hier overlaatst vaak gelezen naar ene andere BD'er toe. Maar is een nieuwe foto daarom jammerlijk, vind ik beetje een inhoudloze opmerking.
                  Last edited by Melissa Van Belle; 24 juli 2009, 09:29.
                  http://www.melissavanbelle.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: campagneshoot Miss W-VL

                    Kijk eens naar het ingesloten profiel. Voor Internet is sRGB gewenst.

                    Comment


                    • #11
                      Re: campagneshoot Miss W-VL

                      Normaal gezien werk ik op een persoonlijk 'mac gekalibreerd' profiel.
                      Ik wist niet dat voor het internet het profiel srgb moest zijn, zal mss veel verklaren
                      http://www.melissavanbelle.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: campagneshoot Miss W-VL

                        Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
                        Wederom datzelfde probleem
                        De afdruk is ook weer veel kleurrijker en warmer dan de versie op het internet hier.
                        Telkens hetzelfde probleem (bij mij is de vlag is roder, huid is warmer, graan is geler, vlag is niet zo fel wit, plooien zijn zichtbaar op mijn scherm en afdruk)
                        uploaden die kwaliteit wegneemt? of verschil van schermen? Im getting a little frustrated.

                        En Seger, mn portfolio bevat beter werk ja, ben ik ook van overtuigd maar is deze daarom een spijtige creatie?
                        Als je voor klanten werkt kun je ook niet altijd de vrije loop gaan.
                        En een sterk portfolio staat ook niet altijd garant dat al je fotos dezelfdef stijl zullen hebben, ik heb dat hier overlaatst vaak gelezen naar ene andere BD'er toe. Maar is een nieuwe foto daarom jammerlijk, vind ik beetje een inhoudloze opmerking.
                        Sorry, je hebt gelijk die vergelijking met een portofolio gaat niet altijd op maar ik blijf die foto niet goed vinden. Het gaat hem voor mij om het concept. West-Vlaanderen moet anders weer te geven zijn dan met een graanveld en een vlag van de provincie. Maar mijn beoordeling is natuurlijk subjectief. Mijn afkeer voor miss-verkiezingen en het feit dat ik uit die provincie kom van hen die het altijd beter weten, hebben natuurlijk niet geholpen.

                        Jou opmerking over mijn laatste foto was overigens constructief en meer dan terecht, waarvoor dank.

                        Comment


                        • #13
                          Re: campagneshoot Miss W-VL

                          Ik veronderstel dat dit een foto is om de potentiële miss te promoten?

                          Was het dan niet beter geweest om meer miss te tonen ipv een foto van een grote affiche/spandoek?
                          Ik kan mij moeilijk voorstellen dat mensen dit zien en denken "ja op die stem ik!"

                          Kleinere affiche en meer (halfbedekt) model? 't Is maar een idee natuurlijk.
                          Last edited by caleido; 24 juli 2009, 17:17.

                          Comment


                          • #14
                            Re: campagneshoot Miss W-VL

                            Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                            Was het dan niet beter geweest om meer miss te tonen ipv een foto van een grote affiche/spandoek?
                            Ja, dat was ook mij idee.
                            De miss is niet mis, maar in de verhoudingen liep het een beetje mis (melig he).

                            Ivm kleurmanagement kan ik je deze site warm aanbevelen:

                            Comment


                            • #15
                              Re: campagneshoot Miss W-VL

                              Terechte opmerking maar het was de bedoeling dat de vlag hélemaal zichtbaar was, dient ook als campagne voor de provincie west vlaanderen.
                              Dit was de wens van zowel model als ontwerpster vlag.
                              Alvast bedankt voor de reacties
                              http://www.melissavanbelle.be

                              Comment

                              Working...
                              X