Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bruidsschoenen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bruidsschoenen

    Mijn zus die op haar trouwdag haar schoenen onder haar jurk aantrekt. Wat vinden jullie ervan ?



    Focal length: 44.0mm (440/10)
    Exposure time: 0.017 s (10/600)
    Aperture: f/4.0
    Exposure bias: 0.00 (0/6)
    Mijn Portfolio
    Nikon D70 -- AF 28-80 f/3.3-5.6 -- AF 70-300 f/4.5-5.6

  • #2
    Re: Bruidsschoenen

    Oorspronkelijk geplaatst door Marianne Bekijk bericht
    Mijn zus die op haar trouwdag haar schoenen onder haar jurk aantrekt. Wat vinden jullie ervan ?
    Eerlijk..? Totaal niet showcasewaardig...

    Mvg,

    Frederic

    Comment


    • #3
      Re: Bruidsschoenen

      De foto komt nogal koud en flets over, misschien dat je hier nog iets aan kunt veranderen.
      Maar zo als hij nu is vind ik hem niet geweldig.
      Verder spreekt de compo en het onderwerp mee ook niet aan, maar volgende keer beter
      ||Blog||

      Comment


      • #4
        Re: Bruidsschoenen

        Hallo, moedig van je om direct hier te posten, maar steek er dan nog wat tijd en werk in...

        Kleuren zijn flets, weinig contrast. Bovendien is het veschil tussen huid van handen en nylonkousen niet mooi.
        Compo is niet mooi en er zit ruis (compressie ??) vooral op de kousen.

        Comment


        • #5
          Re: Bruidsschoenen

          Ruis op de kousen zou weleens de structuur van de kousen kunnen zijn?
          Klein beetje bewerking op deze foto doet al veel aan het kille gevoel: levels corrigeren (wit kiezen op een goede plaats), en dan de huidkleuren beetje satureren.

          Qua compositie: niet echt een killer op zichzelf, maar volgens mij wel eentje die niet zal misstaan als afwisseling in de fotoalbum.

          Comment


          • #6
            Re: Bruidsschoenen

            He bedankt voor de reacties, daar kan ik wat mee. Ik ga eens kijken of ik met photoshop wat beters ervan kan maken.
            Wat de plaatsing in deze showcase, had ik dan beter een andere kunnen kiezen?
            Mijn Portfolio
            Nikon D70 -- AF 28-80 f/3.3-5.6 -- AF 70-300 f/4.5-5.6

            Comment


            • #7
              Re: Bruidsschoenen

              Keuze van forum is ok voor mij. Wat betreft "niet showcase-waardig": heb hier al veel ergere dingen de revue zien passeren...

              Als je echt feedback wilt over hoe en wat er beter kan, misschien posten in fotodiscussie-forum?

              Comment

              Working...
              X