Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bosvrouw (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bosvrouw (18+)

    Sylvia, onze bosvrouw.
    Wie weet wel de volgende rel op BD?

    L.

    Lieven Degrauwe
    http://www.beeldbedrijf.be

  • #2
    Re: Bosvrouw (18+)

    Technisch ok, maar wat een interessante pose

    Comment


    • #3
      Re: Bosvrouw (18+)

      prachtige opname, de vallende blaadjes te opvallend.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Bosvrouw (18+)

        Sylvia, onze bosvrouw
        Heb je die naam in functie gekozen of heet ze ook écht zo? Grappig wel, Sylvia betekent immers 'uit het woud', van het Latijnse 'silva', dat 'bos' betekent.

        On topic:
        wat een interessante pose
        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
        www.sylviehuybrecht.be

        Comment


        • #5
          Re: Bosvrouw (18+)

          Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
          Heb je die naam in functie gekozen of heet ze ook écht zo? Grappig wel, Sylvia betekent immers 'uit het woud', van het Latijnse 'silva', dat 'bos' betekent.

          On topic:
          Toeval! Zo Latijns is deze hier niet aangelegd...
          Lieven Degrauwe
          http://www.beeldbedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: Bosvrouw (18+)

            De pose vind ik zeker niet bezwaarlijk, maar de compositie is nogal nonchalant.
            Waarom staat die boom daar zo half achter haar? Ik vind die boom eerder storend dan een bijdrage. Het model staat ook nogal centraal.

            Comment


            • #7
              Re: Bosvrouw (18+)

              Mag ik eens de rollen omkeren en je vragen dit beeld nader te beschrijven zowel technisch als inhoudelijk. M.a.w. laat ons weten wat je drijfveer en opzet waren als je dit beeld maakte en hoe je het resultaat zelf beoordeelt.
              Ik sta volledig open om wat bij te leren.

              Henri
              lidnummer: BD0435BE

              Comment


              • #8
                Re: Bosvrouw (18+)

                Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                Mag ik eens de rollen omkeren en je vragen dit beeld nader te beschrijven zowel technisch als inhoudelijk. M.a.w. laat ons weten wat je drijfveer en opzet waren als je dit beeld maakte en hoe je het resultaat zelf beoordeelt.
                Ik sta volledig open om wat bij te leren.

                Henri
                Het contextloze is net hetgeen dit beeld voor mij 'af' maakt, en dit is dan ook het onderwerp van dit beeld. Het op één of andere manier verduidelijken zou niet anders zijn dan het beeld tegenspreken.

                Laat je verbeelding spreken!
                Last edited by louvain; 18 augustus 2008, 15:58.
                Lieven Degrauwe
                http://www.beeldbedrijf.be

                Comment


                • #9
                  Re: Bosvrouw (18+)

                  Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                  Mag ik eens de rollen omkeren en je vragen dit beeld nader te beschrijven zowel technisch als inhoudelijk. M.a.w. laat ons weten wat je drijfveer en opzet waren als je dit beeld maakte en hoe je het resultaat zelf beoordeelt.
                  Ik sta volledig open om wat bij te leren.

                  Henri
                  Goh, dat kan je hier wel meer vragen vrees ik, en niet alleen voor de 18+ foto's. Meer zelfs, vraag dat eens aan menig kunstenaar.
                  Ik vind het trouwens verfrissend om eens géén halve anorexia modellen te zien maar een echte mens .
                  Last edited by hvr_oosterzele; 18 augustus 2008, 16:26.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bosvrouw (18+)

                    Oorspronkelijk geplaatst door louvain Bekijk bericht
                    Het contextloze is net hetgeen dit beeld voor mij 'af' maakt, en dit is dan ook het onderwerp van dit beeld. Het op één of andere manier verduidelijken zou niet anders zijn dan het beeld tegenspreken.

                    Laat je verbeelding spreken!
                    Eindelijk klare taal, en om in je zienswijze te blijven dat iedere verduidelijking enkel tegenspraak van het beeld zou zijn, kan ik dus stellen dat iedere beoordeling ook negatief of zelfs destructief is.
                    Ik onthoud me dus van iedere verdere analyse maar moet tot mijn spijt vaststellen dat heel wat postings hier enkel gemaakt werden (worden) om contextloze reden, meer nog om bezoekers op stang te jagen door het uitlokken van contextloze gevoelens.

                    Henri
                    lidnummer: BD0435BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bosvrouw (18+)

                      Zelfs zonder context, zoals hij er nu staat, met boom en bladeren, vind ik hem goed. Het is hier voor mij vooral het licht dat het beeld maakt. Het feit dat ze er zo schaamteloos en onschuldig bij staat, doet vermoeden dat ze net uit het bos ontsproten is. Ik vind het een goeie.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bosvrouw (18+)

                        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                        Ik <knip> moet tot mijn spijt vaststellen dat heel wat postings hier enkel gemaakt werden (worden) om contextloze reden, meer nog om bezoekers op stang te jagen door het uitlokken van contextloze gevoelens.
                        Als je je gevoelens door dergelijke foto's (met duidelijke vermelding 18+) op stang laat jagen, waarom open je ze dan nog en kijk je er naar? Zelfkastijding?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bosvrouw (18+)

                          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                          Goh, dat kan je hier wel meer vragen vrees ik, en niet alleen voor de 18+ foto's. Meer zelfs, vraag dat eens aan menig kunstenaar.
                          Ik vind het trouwens verfrissend om eens géén halve anorexia modellen te zien maar een echte mens .

                          ieder zijn goesting zeker ....

                          on topic
                          techniek zal zeker in orde zijn denk ik , plaatje op zich k'weet niet wat ik ervan moet vinden dus onthoud ik me maar van verdere uitspraken
                          http://www.jvs-photography.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bosvrouw (18+)

                            Natuurlijk, en boeiend. Jammer dat de boom zo dichtbij staat. De houding van het model samen met de vallende bladeren dragen bij tot sfeer in de foto.
                            Welke sfeer ? Tja, dat wordt bepaald door m'n verbeelding.



                            los hiervan volgende opmerking: In Zwart-wit met een texture , in het groot geprint >1m, mss zelfs op canvas en dan noemen ze het fine-art.
                            wat het nu eigenlijk voor mij ook al is. maar wie ben ik?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bosvrouw (18+)

                              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                              Eindelijk klare taal, en om in je zienswijze te blijven dat iedere verduidelijking enkel tegenspraak van het beeld zou zijn, kan ik dus stellen dat iedere beoordeling ook negatief of zelfs destructief is.
                              Ik onthoud me dus van iedere verdere analyse maar moet tot mijn spijt vaststellen dat heel wat postings hier enkel gemaakt werden (worden) om contextloze reden, meer nog om bezoekers op stang te jagen door het uitlokken van contextloze gevoelens.

                              Henri
                              Jij begint flink te 'zagen' de laatste tijd. Je weet wat je mag verwachten als je op "+18" klikt. Je weet dat je er niet tegen kan () en toch pijnig je jezelf en daarna ook nog eens ons met je redelijk voorspelbare commentaren...
                              Daar bestaat een mooie uitdrukking voor : "Tegen beter weten in..."
                              Ik lach maar wat hoor

                              Over de foto : het beeld intrigeert. Dat alleen is al een verdienste...
                              Maar om één of meerdere redenen blijf ik een beetje op mijn honger zitten...
                              Greetz, Kariboe
                              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                              Comment

                              Working...
                              X