Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Body

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Body

    Al eventjes geleden, maar volop bezig aan het afwerken van de laatste reeksen.
    Bij deze, enjoy:









    Voor degenen die interesse hebben, een tweeluikje: KLIK
    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

  • #2
    Re: Body

    Perfect
    Aangename zwartwit

    Comment


    • #3
      Re: Body

      pure fotografie.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Body

        Knap werk.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Body

          Ik vind de rechtse in het 2luikje de beste.
          Nikon shooter - Samyang fan

          Comment


          • #6
            Re: Body

            amaai zo mooi,sta er verstelt van

            Comment


            • #7
              Re: Body

              mooi werk

              Comment


              • #8
                Re: Body

                Naakt

                Nu even serieus , fotografie in essentie dat is wat deze plaat is. De belichting vind ik heel geslaagd , die laat de huidstructuur mooi tot zijn recht komen.
                Last edited by flashsplash; 17 januari 2013, 20:32.
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment


                • #9
                  Re: Body

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  pure fotografie.
                  grt,bouk.
                  Kan ik enkel beamen super minne

                  Comment


                  • #10
                    Re: Body

                    Klassiek mooi, puur
                    mvg,
                    Eddy
                    Smaken verschillen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Body

                      Zeeer knap!
                      Canon 60D + 1000D | Canon EF 50mm f/1.8 | Flitstoestanden | Studio Provizwaar
                      fb.com/OnziaPhotography
                      Het is ooit voor iedereen, de eerste keer geweest.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Body

                        Zeer mooie plaat en mooie belichting.
                        Het is dan ook een goed model hé Minne

                        Is het "pure" fotografie ?
                        Ja, maar had meer "puur" kunnen zijn mits wat aansturingen van je model.

                        Het beeld heeft iets breekbaars, iets puurs, maar de pose werkt niet 100% mee.
                        Laat bij zo een beeld je model eens naar beneden kijken, dat geeft een iets ingetogener beeld. Op die manier zou je eventueel kunnen opteren om langs haar rechterzijde het haar tot over de borst te laten vallen.
                        Het zijn details die je beeld nog beter kunnen maken, althans in mijn visie.

                        Ik hoop dan ook dat je mijn comment als opbouwend ervaart en zeker niet om toch een commentaar te geven.
                        Wow en jippie's daar heb je niet altijd even veel aan vrees ik.

                        Maar wel een zeer goede plaat hoor Minne. Het tweeluik is trouwens prima in balans !

                        Grz. Peter
                        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Body

                          Alleen wows hebben we zeker iets aan, persoonlijk vind ik de zelfverzekerde blik wel mooi hier

                          Comment


                          • #14
                            Re: Body

                            Bedankt voor alle toffe reacties

                            @Pete; Ik snap je punt, maar moet toch even reageren
                            Zoals je waarschijnlijk al gezien hebt, komt het licht van heel hoog (wat ook de opzet van het beeld was, ik hou wel van dat lichtverval van gezicht tot onderkant beeld). Als ze hier naar beneden zou kijken zou haar gezicht amper tot geen licht gevangen hebben en krijg je een heel andere verdeling van het licht. Heb haar opzettelijk de hele reeks met de kin in de lucht laten poseren om een beetje dat fiere en uitgestrekte te krijgen, ik hou er wel van.
                            Het haar is trouwens net niet lang genoeg om over de borsten te valen (misschien wel als het stijl was), dus dat was geen optie
                            Ik snap je redenering en hou ook wel van het beeld dat jij beschrijft, maar ik vind haar beter in dat wat fiere/zelfverzekerde passen.
                            Maar bedankt voor de raad!
                            www.minnev.be
                            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                            Comment


                            • #15
                              Re: Body

                              Ik zie eerlijk gezegd helemaal geen zwart, ik denk dat het schuifje voor de schaduwen wat te ver opengetrokken is.
                              Maar afgezien daarvan is het een fijne plaat om naar te kijken.
                              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                              (BD1383NL)

                              Comment

                              Working...
                              X