Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijna grote zus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bijna grote zus

    Toen was ze nog vers van de pers, maar ondertussen kan ze het als geen ander, grote zus zijn...

    Al doende leert men...

    Flickr

  • #2
    Re: Bijna grote zus

    Mooie foto, knap gedaan.
    Zacht en lief.
    Persoonlijk zou ik boven er 2 cm afdoen.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: Bijna grote zus

      Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
      Mooie foto, knap gedaan.
      Zacht en lief.
      Persoonlijk zou ik boven er 2 cm afdoen.
      mvg,
      Eddy
      Volg.

      Bijzonder plaatje met veel gevoel.
      Maar als ik de foto scroll tot onder de borsten, dan vind ik hem gewoon sterker worden.

      Grz. Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Bijna grote zus

        Ik ga mee, zonder de boobs is em sterker.

        Comment


        • #5
          Re: Bijna grote zus

          Thx voor de feedback.
          Ik heb de crop overwogen (deze foto is deel van het geboortekaartje geworden), maar vond haar dan zo krap in het kaartje zitten. (tot waar zouden jullie croppen, het knopje of er nog onder?). Maar ik volg wel dat het borststuk wat afleidt.
          Deze foto is trouwens een composite. We hadden de foto zonder het kanten bloesje, maar de mama voelde zich hiermee voor het kaartje 'te bloot'. We hebben de foto dan opnieuw geprobeerd met het kanten bloesje, maar dan had het meisje er geen zin meer in.
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Bijna grote zus

            Dat loshangend draadje mag er nog uit gehaald worden.
            Terecht niet gecropt!
            http://www.catchlight.be
            Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
            https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

            Comment


            • #7
              Re: Bijna grote zus

              Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              Thx voor de feedback.
              Ik heb de crop overwogen (deze foto is deel van het geboortekaartje geworden), maar vond haar dan zo krap in het kaartje zitten. (tot waar zouden jullie croppen, het knopje of er nog onder?). Maar ik volg wel dat het borststuk wat afleidt.
              Deze foto is trouwens een composite. We hadden de foto zonder het kanten bloesje, maar de mama voelde zich hiermee voor het kaartje 'te bloot'. We hebben de foto dan opnieuw geprobeerd met het kanten bloesje, maar dan had het meisje er geen zin meer in.
              Tot net onder de borsten. Krap aan het haar is geen probleem. De ogen van het kind zijn de kracht in je beeld.
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

              Comment


              • #8
                Re: Bijna grote zus

                Ik zou tot aan het knopje doen, een beetje boop mag er wel op maar het mag niet dominant zijn.
                Je hoofdonderwerp is denk ik toch het kind en het verwachte kind.
                Jammer dat het kindje haar aandacht wat aan het verliezen was maar dat is iets wat ik ook veel tegen kom bij kinderportretjes.

                Ik zou zeggen, doe waar je je goed bij voelt, het is jou creatie wij kunnen enkel voorstellen hoe wij het zouden doen natuurlijk.

                Comment

                Working...
                X