Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bidden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bidden

    Dat is dan de beruchte foto, laat maar komen. Wel omgezet in zwart-wit.



    Last edited by dromer; 11 oktober 2005, 19:48. Reden: Mits zoveel herrie, verwijder ik hem zelf

  • #2
    Re: Bidden

    Ik zou het niet appreciëren moest men een foto van mij op het kerkhof posten.
    Privacy op een gevoelige plaats !!!
    Als anderen mijn mening delen, dan wens ik deze topic te verwijderen.

    Comment


    • #3
      Re: Bidden

      Oorspronkelijk geplaatst door lut
      Ik zou het niet appreciëren moest men een foto van mij op het kerkhof posten.
      Privacy op een gevoelige plaats !!!
      Als anderen mijn mening delen, dan wens ik deze topic te verwijderen.
      Ik kan je standpunt begrijpen Lut,

      Maar ik vind het wel een respectvolle foto met veel gevoel weergegeven.

      Naar mijn bescheiden mening mag deze foto blijven.

      Comment


      • #4
        Re: Bidden

        Hallo, ik deel de mening van Lut, ergens moet men nog een moment voor zichzelf hebben. Afscheid, gevoelens ........................
        Gewoon respect voor je privacy.

        Comment


        • #5
          Re: Bidden

          goh ja, ik denk dat deze dame er "evenveel" aanstoot zou aan nemen als de man op de bank die we fotograferen op reis, de bedelaar, het verliefde koppel die van niks weet, de oude grijze man die ook niet echt 'toonbaar' is... als we daar over beginnen grrrrrrrr
          die vallen allemaal onder dezelfde wet: toestemming hebben om te publiceren... toestemming hebben om op een bepaalde locatie te fotograferen...

          bij deze wens ik de moderator veel succes met het verwijderen van al die topics....
          moeten we dat bij het plaatsen hier online een scan opsturen met de toestemming van de personen op de foto en de locatie?

          voor mij mag hij blijven staan...als ge iets verandert, zet hem maybe es in zwart wit, zal sfeervoller overkomen....
          Chrisly... [B]www.christvilez.be

          Comment


          • #6
            Re: Bidden

            nice nice
            Last edited by demiurg; 6 april 2006, 17:30.

            Comment


            • #7
              Re: Bidden

              :b :b :b
              Last edited by Guest9; 22 oktober 2005, 23:15. Reden: om gekende redenen doe ik hier niet meer aan mee

              Comment


              • #8
                Re: Bidden

                Jammer. Met jouw toelichting (dame aangesproken.. ) is er naar mijn mening immers helemaal geen aanleiding voor het verwijderen van de foto.
                Volgens mij was dat trouwens de enige bezorgdheid die schuilde achter de geposte opmerkingen van de BD-leden.
                Is this the real life? Is this just fantasy?
                Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

                Comment


                • #9
                  Re: Bidden

                  !!!!!!!!!!
                  Last edited by dromer; 11 oktober 2005, 13:36.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bidden

                    Spijtig van je reactie dromer .
                    IMHO had die foto zekers gekund.
                    De beslissing om de foto te verwijderen komt echter van jou.
                    Sta je achter je foto dan is er ook geen enkele reden waarom je hem niet opnieuw zou posten.
                    Jo(han)
                    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bidden

                      !!!!!!!!!!!!!!!!
                      Last edited by dromer; 11 oktober 2005, 13:36.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bidden

                        dromer ik heb al verschillende foto's van je gezien hier en er zitten heel mooie tussen... zou jammer zijn moesten die niet meer te zien zijn.
                        Ik ben trouwens benieuwd naar de foto van de dame die er blijkbaar geen probleem mee heeft dat ze werd gefotografeerd. T'is niet omdat sommige mensen zulke zaken niet apprecieren dat ze daarom gelijk hebben. Meningen zullen altijd verdeeld blijven. Ik zou dus zeggen , zet de foto er maar terug

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bidden

                          nice nice
                          Last edited by demiurg; 6 april 2006, 17:30.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bidden

                            Hallo,

                            Laat ons hier a.u.b. weer geen polemiek van gaan maken - da's het laatste wat we hier nodig hebben.
                            Het onderwerp van een foto is steeds gerelateerd aan de persoonlijke perceptie - en die is steeds subjectief. Wat de ene mooi vindt is voor de andere dan weer minder mooi en omgekeerd.
                            Datzelfde geldt ook voor wat "kan" en "niet kan".
                            Als daaromtrent eventueel opmerkingen gemaakt worden door andere forumleden, dan kadert dat dus in hun persoonlijke perceptie.
                            Meer moet daar niet achter gezocht worden.
                            Als het echt niet kan, dan wordt door de moderatoren - na overleg - ingegrepen.

                            Jaja
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bidden

                              Oorspronkelijk geplaatst door dromer
                              verwijder ik hem onmiddelijk. Trouwens, ik zal al mijn foto's die ik plaatste met een persoon erop ook verwijderen.

                              dromer
                              Lap, natuurlijk ben ik dan weer razend nieuwsgierig naar die foto. Andere plaats waar hij te zien is?
                              Gallery: http://www.fotogallerij.be

                              Comment

                              Working...
                              X