Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Best friends II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Best friends II


    Best friends II




    Comments altijd welkom

    Mvg

    Bert

    +
    Update


    Last edited by Bert Janssens; 23 maart 2016, 13:16.

  • #2
    Re: Best friends II

    Mooi moment
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Best friends II

      Jammer dat ik dit beeld hier zie verschijnen.
      Na zo een mooi en teder beeld met je eerste, hier een zwak afkooksel plaatsen met ronduit lelijk licht, een zwakke grijze omzetting en een witte rand die alle aandacht opeist... Jammer
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Best friends II

        Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
        Jammer dat ik dit beeld hier zie verschijnen.
        Na zo een mooi en teder beeld met je eerste, hier een zwak afkooksel plaatsen met ronduit lelijk licht, een zwakke grijze omzetting en een witte rand die alle aandacht opeist... Jammer
        Terechte opmerking pete
        kan je dan even verduidelijken wat je bedoelde met lelijk licht. (die schaduw op de muur?)

        Ik had hier liever zelf een corp van geplaatst maar alle "comments" van vorige post in acht genomen heb ik iets meer licht gelaten rond het onderwerp wat jij blijkbaar niet echt mag (das smaak)..
        Persoonlijk is de vorige voor mij ook veel beter maar het is een mini-reportage van enkele beelden..

        Qua bewerking zal het beteren als ik men nieuwe monitor heb (SW2700PT BenQ)

        Mvg

        Bert

        Comment


        • #5
          Re: Best friends II

          Qua licht bedoel ik dat ik de indruk heb dat het een oncamera puntlichtbron is, en dat vind ik nu net iets te hard voor kids.
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: Best friends II

            Het was een losse flash door pluutje om toch te verzachten ipv harde schaduwen waar ik toch redelijk hard mee vecht momenteel

            Comment

            Working...
            X