Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD'er in Nieuwpoort ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD'er in Nieuwpoort ?

    Gisteren rond 19.30 liep er in Nieuwpoort Bad nog een BD'er? rond met een Canon EOS1D Mark II ?
    Iets te laat mijnen € gevallen omdat ik tegen mijn dochter bezig was... dus alleen in de rug 'gepakt'.

    www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

  • #2
    Re: BD'er in Nieuwpoort ?

    Een foto kan mooi of leuk zijn. Een foto kan een experiment zijn. Een foto kan emoties weergeven. Kortom er zijn vele redenen waarom een foto het waard is om hier te posten.

    Is dit nu een foto waarvan je zegt die hoort in showcase?
    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

    Comment


    • #3
      Re: BD'er in Nieuwpoort ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Porochelt
      Een foto kan mooi of leuk zijn. Een foto kan een experiment zijn. Een foto kan emoties weergeven. Kortom er zijn vele redenen waarom een foto het waard is om hier te posten.

      Is dit nu een foto waarvan je zegt die hoort in showcase?
      Klopt hoort eigenlijk niet in showcase, maar heb nogal vaker dat probleem dat ik niet goed weer waar het dan wel hoort ...
      Van mij mag hij gerust verplaatst worden.
      Grappige foto's , verslaggeving van een gebeurd feit waar je net bij was, zware foto-bewerkingen, horen daar ook niet bij, maar ik mis zo een beetje een categorie diverse of niet-thuis-te-brengen.
      Zeker niet onder Chit-chat want dat zou eigenlijk niet foto-gerateerd moeten zijn, en algemeen is ook niet bedoeld om zulke foto's te posten.
      Maar vermits nen BD'er ook maar ne mens is
      Last edited by Paul C; 27 augustus 2005, 21:16.
      www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

      Comment


      • #4
        Re: BD'er in Nieuwpoort ?

        lijkt me toch eerder chit chat!
        Stel je voor dat we allemaal van elke persoon met een fototoestel een snapshot gaan nemen (want meer is dit niet) en hier al die foto's gaan plaatsen

        Comment


        • #5
          Re: BD'er in Nieuwpoort ?

          heb in chit-shat wel meer een foto gezien hoor, deze kan er gerust bij.
          weet je het al?????.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: BD'er in Nieuwpoort ?

            Uit het sticky : Het is de fotograaf die beslist wat het hoofdonderwerp van zijn foto is en in welk Showcase sub-forum de foto het beste thuishoort, geen discussies hierover...............
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

            Comment


            • #7
              Re: BD'er in Nieuwpoort ?

              Uit het sticky : Het is de fotograaf die beslist wat het hoofdonderwerp van zijn foto is en in welk Showcase sub-forum de foto het beste thuishoort, geen discussies hierover...............
              Mijn opmerking was niet bedoeld om een discussie te starten over het al dan niet thuishoren van deze foto in dit sub-forum, maar als beoordeling van de foto.
              Op een gave huid kun je niet scherpstellen
              Simpele albumpjes

              Comment


              • #8
                Re: BD'er in Nieuwpoort ?

                mm, ik lijk er wel een beetje op...
                ben alleen de helft groter, heb de helft meer haar en heb een fototoestel dat de helft kleiner is... dus twijfel toch wel een beetje....

                Comment


                • #9
                  Re: BD'er in Nieuwpoort ?

                  Jammer, ik was het ook niet ....

                  Comment


                  • #10
                    Re: BD'er in Nieuwpoort ?

                    welke lens zou dat zijn ? De 16-35 F2.8
                    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                    Comment

                    Working...
                    X