Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Barbie Doll

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Barbie Doll

    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Barbie Doll

    das een goeie hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Barbie Doll

      Goeie ! licht, pose, aankleding,.... alleen de tenen, daar heb ik mijn twijfels over. Had ze er liever bij gezien. Moet pijn gedaan hebben
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: Barbie Doll

        TXS Bouk
        Last edited by flashsplash; 28 april 2013, 08:29.
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

        Comment


        • #5
          Re: Barbie Doll

          Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
          Goeie ! licht, pose, aankleding,.... alleen de tenen, daar heb ik mijn twijfels over. Had ze er liever bij gezien. Moet pijn gedaan hebben
          TXS Berto, je hebt een punt want ik heb ook lang getwijfeld. De reden dat ik het toch niet deed is omdat ik dan de pose niet goed kreeg. Op de tenen steunen en voorover buigen zet druk op die tenen en dat viel enorm op. De tenen gewoon de grond laten raken zonder te steunen en dan die pose aannemen was heel moeilijk voor het model en ik zag de spiertrekking in het gelaat... dus ja dan maar mijn toevlucht genomen naar het doek..
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

          Comment


          • #6
            Re: Barbie Doll

            Véél beter!
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Barbie Doll

              Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
              TXS Berto, je hebt een punt want ik heb ook lang getwijfeld. De reden dat ik het toch niet deed is omdat ik dan de pose niet goed kreeg. Op de tenen steunen en voorover buigen zet druk op die tenen en dat viel enorm op. De tenen gewoon de grond laten raken zonder te steunen en dan die pose aannemen was heel moeilijk voor het model en ik zag de spiertrekking in het gelaat... dus ja dan maar mijn toevlucht genomen naar het doek..
              High Heels aan doen is de spanning weg

              Comment


              • #8
                Re: Barbie Doll

                van deze zou ook een mooie portretuitsnede zijn zeg (maar dan moet je wel een flink stuk croppen)

                Comment


                • #9
                  Re: Barbie Doll

                  Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  High Heels aan doen is de spanning weg
                  Bedacht ik ook direct, had ze hoge hakken gegeven, maar dan paste dat misschien niet meer in je idee van een barbie doll...
                  Vind het plaatje goed, heel goed, de pose en mimiek van je model (ook een dochter zeker? ), alleen.. de benen... maar zie ook niet direct een oplossing.. de hoge hakken...
                  Al doende leert men...

                  Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Barbie Doll

                    Amaai heel mooi en schoon meiske ook

                    Comment

                    Working...
                    X