Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

At the disco-bar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • At the disco-bar

    Hier een fotoke van afgelopen zaterdag , zag het model , zag de discobar en dit is het resultaat

    mvg xiebu

    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: At the disco-bar

    Om heel eerlijk te zijn vind ik hem niet zo geslaagd.
    De eerste indruk wat bij me opkwam is dat ze diensten verleend in een nachtclub.

    Sorry als ik het zo uitdruk maar het heeft denk ik met de pose te maken.
    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

    Comment


    • #3
      Re: At the disco-bar

      Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
      Om heel eerlijk te zijn vind ik hem niet zo geslaagd.
      De eerste indruk wat bij me opkwam is dat ze diensten verleend in een nachtclub.

      Sorry als ik het zo uitdruk maar het heeft denk ik met de pose te maken.
      niks te sorry voor de uitdrukking , dat was juist de opzet van het plaatje , om het een aparte sfeer mee te geven

      mvg xiebu
      "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
      *BD1033BE*

      Comment


      • #4
        Re: At the disco-bar

        ach...vind dit toch wel leuk hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: At the disco-bar

          Een been raar geplooid, een borst vast (wel half achter een strik)... en dan zo'n ongelukkige uitdrukking. Ik hoop dat het niet kwam door de pose en dat het model wel degelijk "acteerde".

          Setting is wel leuk, veel om naar te zien. Kleuren ook, alhoewel haar huid iets te groen is.

          Comment


          • #6
            Re: At the disco-bar

            Nja ...

            Met de cdbak kan ik desnoods nog wel leven maar de bediening en bedrading onderaan zijn echt teveel van het goeie ...
            If you always do what you always did, you will always get what you always got.
            www.sylviehuybrecht.be

            Comment

            Working...
            X