Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple time

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Apple time

    DSC_66863 by lennert trevels, on Flickr

  • #2
    Re: Apple time

    Wat knip en plakwerk in deze speciale bewerking...Voor de liefhebber, niet zo voor mij... ( maar ik doe je het niet na hoor)

    Comment


    • #3
      Re: Apple time

      Oorspronkelijk geplaatst door Eddyg Bekijk bericht
      Wat knip en plakwerk in deze speciale bewerking...Voor de liefhebber, niet zo voor mij... ( maar ik doe je het niet na hoor)
      Toch niets geknipt of geplakt hoor ��

      Comment


      • #4
        Re: Apple time

        Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
        Toch niets geknipt of geplakt hoor ��
        Hoe komt het dat enkel de jongen en die valies scherp is en misschien het gras onder zijn voeten ook? Zou mij verwonderen als hier geen Photoschopwerk bij te pas kwam. Komt in elk geval onnatuurlijk over. Kwestie van smaak natuurlijk en smaken verschillen.

        Comment


        • #5
          Re: Apple time

          Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
          Hoe komt het dat enkel de jongen en die valies scherp is en misschien het gras onder zijn voeten ook? Zou mij verwonderen als hier geen Photoschopwerk bij te pas kwam. Komt in elk geval onnatuurlijk over. Kwestie van smaak natuurlijk en smaken verschillen.
          Photoshop werk zoizo maar hier is niets ingepakt.

          Comment


          • #6
            Re: Apple time

            Ik heb niets tegen knip en plakwerk of andere bewerkingen, maar doe het dan wel goed. Het lijkt dat het jongetje niet bij de omgeving hoort. Als het geen plakwerk is dan heeft u een strakke selectie rond het manneke gemaakt hebt en de rest van het beeld van voor tot achter sterk geblurd waardoor het een platplaatje is geworden.

            Comment


            • #7
              Re: Apple time

              Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
              Ik heb niets tegen knip en plakwerk of andere bewerkingen, maar doe het dan wel goed. Het lijkt dat het jongetje niet bij de omgeving hoort. Als het geen plakwerk is dan heeft u een strakke selectie rond het manneke gemaakt hebt en de rest van het beeld van voor tot achter sterk geblurd waardoor het een platplaatje is geworden.
              Dan zal je de bekende fotografe Cas Vanhorn ook wel knip en plak werk vinden. Werk ook met zeer veel Blur.
              Hoe dan ook ik kan tegen kritiek geen enkel probleem maar als ik zie hoe sommige snapshots hier op het forum verhemelt worden..

              Comment


              • #8
                Re: Apple time

                Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
                ...... maar als ik zie hoe sommige snapshots hier op het forum verhemelt worden..
                Ho..ho..ho..dat is een slechte verdediging hoor.
                Vind het leuk gedaan, al is het niet zo mijn ding.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Apple time

                  Oogt me ook wat onnatuurlijk maar dit kan geapprecieerd worden. De 'verhemelijking' heeft altijd bestaan en zal jij ook niet kunnen voorkomen
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Apple time

                    Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
                    maar als ik zie hoe sommige snapshots hier op het forum verhemelt worden..
                    Daar beoordeel ik niet op; maar wanneer je bepaalde technieken gebruikt om je verhaal te vertellen doe het dan goed.
                    Wat snapshots betreft geld hetzelfde. Er zijn goede en slechte snapshots en ook die nep zijn dus geregisseerd, dat is ook niet erg zolang het zo goed gedaan is dat het geloofwaardig overkomt. Het gaat bij foto's om het eindresultaat: komt de emotie; het drama of sprookje bij de kijker geloofwaardig over die je voor ogen hebt en daar mag je elke techniek of beeldmanipulatie voor gebruiken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Apple time

                      Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
                      maar als ik zie hoe sommige snapshots hier op het forum verhemelt worden..
                      Daar heb je helemaal gelijk in Sommige (echt wel goeie fotografen) gooien hier gewoon hun geloofwaardigheid te grabbel bij commentaren die kant nog wal raken.Waarom ??????? Laat ik in het midden.

                      Mvg Yves.
                      Last edited by yves23; 12 januari 2020, 13:20.
                      What you see is what you get

                      Comment


                      • #12
                        Re: Apple time

                        Hey Areon,

                        Wat tracht met het beeld precies te doen? Ik zou denken dat deze setting op een heel natuurlijke wijze net heel mooi zou zijn maar het kan zijn dat het niet je bedoeling is daarom dat ik het even vraag. Als je meer de fantasie of surrealistische kant op wel gaan dan vind ik het wel passend. Zelf vind ik dat beeld manipulatie zo subtiel mogelijk moet zijn maar das dan weer smaak dus ik hoor het graag


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Re: Apple time

                          Ik vind het hoe dan ook een mooie foto in zijn genre.
                          Ik zou enkel dat filter weglaten. Het voegt niets toe en iedereen kan het er over plaatsen.

                          Comment

                          Working...
                          X