Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Angelique P.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Angelique P.

    Enen portret in mijn kleine studio.
    Graag uw mening.
    Kom eens langs op Mijn Foto Site

  • #2
    Re: Angelique P.

    Ik vind hem heel mooi , sommigen zullen misschien vinden dat de haarkleur teveel "opgaat" in de achtergrond... maar ik hou wel van deze stijl . Proper gedaan !

    Comment


    • #3
      Re: Angelique P.

      das echt natuurlijk hè.
      vind dat toch wel goed.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Angelique P.

        Dank u voor uw bezoek en uw mening
        Kom eens langs op Mijn Foto Site

        Comment


        • #5
          Re: Angelique P.

          Mooie compo, mooi licht, mooi model maar...... Je hebt licht van rechts waardoor je een strijklicht hebt op de zichtbare gedeelten van de huid en waardoor je alle kleine oneffenheden heel goed ziet (let maar op de kleine schaduwen) Dit zou ik toch een beetje verminderd hebben door de huid wat te corrigeren (soften). Het zal het resultaat volgens mij realistischer maken en Angelique zeker goed doen.

          Groeten, Bert
          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
          www.bertofotografie.be

          Comment


          • #6
            Re: Angelique P.

            Dank je Bert voor de complimenten maar ik ben nog niet goed thuis in de bijwerken van beelden. Ik ben nog iemand van de oude school met de rolletjes en het papier. Maar je hebt gelijk ik zal er iets moeten aan doen.

            MVG Thierry
            Kom eens langs op Mijn Foto Site

            Comment


            • #7
              Re: Angelique P.

              Oorspronkelijk geplaatst door Thierry H2O Bekijk bericht
              Dank je Bert voor de complimenten maar ik ben nog niet goed thuis in de bijwerken van beelden. Ik ben nog iemand van de oude school met de rolletjes en het papier. Maar je hebt gelijk ik zal er iets moeten aan doen.

              MVG Thierry
              het snel retoucheer-penseel van photoshop / photoshop elements of eventueel de 'vlekken verwijderen' functie van lightroom 4 kunnen je hierbij helpen, al vind ik die laatste minder effectief dan PS(E)
              Website: http://www.svisimaging.be

              Comment


              • #8
                Re: Angelique P.

                Oorspronkelijk geplaatst door SVIS Bekijk bericht
                het snel retoucheer-penseel van photoshop / photoshop elements of eventueel de 'vlekken verwijderen' functie van lightroom 4 kunnen je hierbij helpen, al vind ik die laatste minder effectief dan PS(E)
                Die vlekken verwijder functie van LR moet je zeker niet gebruiken. Ook LR (vanaf 3) heeft hier een prima tool voor.

                Groeten, Bert
                Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                www.bertofotografie.be

                Comment


                • #9
                  Re: Angelique P.

                  Dank voor de tips. Ik zal er zeker naar letten.
                  Kom eens langs op Mijn Foto Site

                  Comment

                  Working...
                  X