Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Angelien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Angelien

    Deze zijn uit mijn shoot met de prachtige Angelien uit Friesland die zondag bij mij op visite was voor een shoot.
    De visagie en haarstyling deed ze zelf.

    1.


    2.


    3.



    Groetjes, Marius
    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

  • #2
    Re: Angelien

    Wat we van je gewoon zijn, knappe platen.

    Comment


    • #3
      Re: Angelien

      Met zo'n model is het moeilijk slechte platen te maken.
      En deze ?
      Dit zijn dan ook echte mooie glamour foto's.
      Niet te hard gepoetst, net lekker natuurlijk maar toch glamoureus gehouden.
      Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

      Comment


      • #4
        Re: Angelien

        Hoewel er wel erg met roze gestrooid is, maken de kleur high key foto's 1 en 2 het voor mij. De 3e opname boeit mij niet en om de een of andere reden hoort die niet thuis in deze serie (kaaklijn? croppen boven de rok?).
        Last edited by Peterdep; 14 juli 2009, 07:12.

        Comment


        • #5
          Re: Angelien

          Alweer een stel pareltjes...
          Mijn voorkeur gaat hier uit naar de 2e opname (vanwege de ogen)

          top

          Comment


          • #6
            Re: Angelien

            Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
            Hoewel er wel erg met roze gestrooid is, maken de kleur high key foto's 1 en 2 het voor mij. De 3e opname boeit mij niet en om de een of andere reden hoort die niet thuis in deze serie (kaaklijn? croppen boven de rok?).
            Hoi Peter,

            Ik hou nu eenmaal van vreemde crops. Vaak krijg ik b.v. ook de vraag waarom het hoofd is afgesneden op sommige foto's.
            Persoonlijk vind ik dit erg mooi en in de meeste gevallen komt het gezicht dan nog mooier over.
            Over de kaaklijn snap ik niet, of bedoel je dat hij meer ge-accentueert dient te worden met schaduw? Dat zou kunnen, maar bij deze foto's heb ik weer eens gekozen voor schaduwloos omdat ik het hier mooi vind.

            Maar dit blijft dus een kwestie van smaak, en daarom begrijp ik jouw reaktie ook wel.

            Groetjes, Marius
            Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

            Comment


            • #7
              Re: Angelien

              hele mooie platen, voor mij 1 en 2 !

              Comment


              • #8
                Re: Angelien

                Ook ik vind het schitterende platen. Twee is echt
                Het schaduwloze geeft de platen een zacht karakter en dat is in perfecte harmonie met het roze van de achtergrond en het uiterlijk van het (overigens prachtige) model.

                Ik vind dit heel erg wauw!
                Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

                Comment


                • #9
                  Re: Angelien

                  Fryslan Boppe hoor.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Angelien

                    Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
                    Over de kaaklijn snap ik niet, of bedoel je dat hij meer ge-accentueert dient te worden met schaduw? Dat zou kunnen, maar bij deze foto's heb ik weer eens gekozen voor schaduwloos omdat ik het hier mooi vind.
                    Je mag dan wel gekozen hebben voor schaduwloos, maar ik zie de kaaklijn wel degelijk (een witte lijn). Die lijn maakt haar gezicht voor mij een beetje bol. Bij foto 2 heb ik dat veel minder.

                    Met de manier waarop jij de uitsneden doet, heb ik geen enkel probleem. Bij de laatste opname snap ik niet waarom je de onderkant er niet vanaf gehaald hebt. Die onderzijde met die enorme roze centuur en dat zwarte rokje, heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde (een uitsnede boven het topje maakt de foto zelfs spannend).

                    Comment


                    • #11
                      Re: Angelien

                      Ik vind ze alle drie super geslaagd.
                      Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
                      SB600
                      Tripod: Velbon CX 530

                      Comment


                      • #12
                        Re: Angelien

                        De tweede is mijn favoriet! Mooi van kleuren en compositie

                        De eerste foto oogt wat 'plat' in haar gezicht. De diepte van haar neus is weg. Of dit ligt aan de belichting of de nabewerking weet ik niet.

                        Oorspronkelijk geplaatst door rsvb
                        3 vragen voor meneer de fotograaf
                        Zo neerbuigend spreken is nergens voor nodig. Alles begint met respect voor elkaar
                        www.pixation.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Angelien

                          Ik kijk nu voor de vierde keer de foto's, ze worden steeds mooier! en die ogen kun je zo verliefd op worden...
                          Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: Angelien

                            Mooi model, mooie ogen, mooie foto's.
                            Kleur achtergrond moet je voor zijn,
                            past bij outfit en visa maar is niet
                            echt "mijn" kleur.

                            gr
                            Luc

                            Comment


                            • #15
                              Re: Angelien

                              Marius,

                              Mijn eerlijke mening. fotografisch is dit in orde (en dan bedoel ik licht), maar zoals je zelf al aanhaalt zijn het vreemde composities, en alhoewel ik geen probleem heb met mensen die van de regeltjes afwijken, in tegendeel, vind ik het vooral bij foto 1 en 3 niet geslaagd.

                              Foto 1 geeft me echt een onaangenaam gevoel. Ik heb het gevoeld dat 3/4 van de foto er teveel aan is. Het stoort me niet dat het hoofd er half afgesneden is, maar door zo ruim te kadreren, heb je echt het gevoel dat je de hele tijd in het linker bovenhoekje van de foto gevangen zit, De vraag is wat ik met de andere 3/4 van de foto moet, er valt niets op te beleven, zonde van de pixels?

                              Bij de derde foto had ik echt graag wat meer hoofd gehad, ik begrijp niet waarom je ons perse tegen het randje wil laten aankijken?

                              Nummer 2 is voor mij een topper, iets braver dan de andere twee misschien, wellicht dat ik in de loop der jaren geindoctrineerd ben, maar ...

                              Zoals mijn quote zegt, Anyone who has never made a mistake has never tried anything new ... Je probeert iets nieuws en de toekomst zal uitwijzen of het een vergissing was
                              Last edited by flowojo; 16 juli 2009, 14:30.
                              Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

                              Comment

                              Working...
                              X