Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ancilla fashion

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ancilla fashion

    Moeilijk om er een paar te kiezen uit een reeks van 300+ foto's. 't Is latex, maar 't is ook beetje fashion dit keer. Enjoy de caramelachtige kleurtjes.

    Patrick.




  • #2
    Re: Ancilla fashion

    Dat zijn pas echt caramelle -achtige foto's

    Toch nummerke een. Twee doet mij te veel duizelen
    Alpha male no more.
    Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek.
    FB: Joska Joska.

    Comment


    • #3
      Re: Ancilla fashion

      Doe maar nummer 1

      Waar jij ook je modellen en latex vandaan blijft halen...
      Sony Alpha 200
      18-70mm Kitlens
      75-300mm Telelens

      Comment


      • #4
        Re: Ancilla fashion

        Helemaal goed deze. Mooie kwaliteit en ook kleurtjes!!
        No1 voor mij.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Ancilla fashion

          bij de tweede lijken de ogen niet 100% scherp, maar het verbaasd met niets dat niemand daar iets van zegt
          Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
          I'm a rookie

          Comment


          • #6
            Re: Ancilla fashion

            Less is vaak more.
            In dit geval bedoel ik dus "less nude". Naar mijn gevoel één van je betere reeksen, vooral die eerste foto vind ik erg knap (kleuren, model, pose, belichting, inhoud)
            www.festivalnoise.be
            http://www.timmyhaubrechts.be

            Comment


            • #7
              Re: Ancilla fashion

              Goede belichting, goede keuze van achtergrond mbt kleur en partoon, model doet ook goed haar werk

              btw, Krijgen we hier foto's te zien waarvoor we op je site normaal $19,95 moeten betalen ?
              Op die site staan er toch echt wel goede fotos vind ik (de bondage en latex in het midden gelaten)

              grts
              Last edited by Smax; 16 juni 2008, 18:18.
              UPDATED http://smax-photo.magix.net

              Comment


              • #8
                Re: Ancilla fashion

                Ik lust wel graag caramel...

                Mooie reeks. Eens met wat "bravere" poses en belichting, maar daarom zeker niet minder mooi

                Tom
                ~TDN
                fotoblog: www.tdn9.be

                Comment


                • #9
                  Re: Ancilla fashion

                  Oorspronkelijk geplaatst door Smax Bekijk bericht
                  Goede belichting, goede keuze van achtergrond mbt kleur en partoon, model doet ook goed haar werk

                  btw, Krijgen we hier foto's te zien waarvoor we op je site normaal $19,95 moeten betalen ?
                  Op die site staan er toch echt wel goede fotos vind ik (de bondage en latex in het midden gelaten)

                  grts
                  Latex kost veel geld he. Fotografie kan een dure hobby zijn, maar fetish fotografie is dat des te meer, believe you me. En nu je er zelf over begint... De opbrengst van de site dekt een deel van die onkosten. De site was volledig gratis tot een tijd terug maar dat was moeilijk houdbaar.
                  Waarvoor je op mijn site uiteindelijk betaald is voor de ganse reeksen en af en toe eens een extra making of video. Deze tamelijk grote reeks (vorige zaterdag geschoten) zal bv. toch goed zijn voor 100+ foto's, uit een totaal van 300 foto's.

                  Ik post geregeld foto's op deze site, op sommige andere modellensites etc, zowel oudere als nieuwere. En dat is zelfs niet als reclame voor de site bedoeld, zeker hier niet. Ik ben trouwens nooit zelf over mijn site begonnen, om vooroordelen te vermijden. De reden waarom ik hier post is gewoon om ook eens de reacties en kritiek te horen van "niet-fetish" mensen, soms met alle gevolgen van dien natuurlijk!

                  Patrick.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ancilla fashion

                    Ik vind de 1ste heel mooi, alhoewel ik geen fetish lover ben, maar dus een klein beetje toch wel!

                    Echt sensueel hoor!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ancilla fashion

                      Wel, hier kleur je duidelijk binnen de lijntjes van het 'fetish-gebeuren', met een heel mooi resultaat.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ancilla fashion

                        Vooral die eerste. Echt een knappe blik en pose van het model.
                        I put the sexy in dyslexia

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ancilla fashion

                          Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
                          Wel, hier kleur je duidelijk binnen de lijntjes van het 'fetish-gebeuren', met een heel mooi resultaat.
                          Bedankt! Soms kleur ik erbinnen, soms erbuiten. Het is uiteindelijk 1 groot experiment, waarbij je niet altijd iedereen kunt plezieren (wat ook niet mijn bedoeling is).

                          Allez, volgende keer een groeie "heavy rubber" of extreme bondage foto als tegengewicht voor deze brave. LOL

                          Patrick.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ancilla fashion

                            Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
                            Bedankt! Soms kleur ik erbinnen, soms erbuiten. Het is uiteindelijk 1 groot experiment, waarbij je niet altijd iedereen kunt plezieren (wat ook niet mijn bedoeling is).

                            Allez, volgende keer een groeie "heavy rubber" of extreme bondage foto als tegengewicht voor deze brave. LOL

                            Patrick.
                            Ik hou mijn hart al vast..
                            Sony Alpha 200
                            18-70mm Kitlens
                            75-300mm Telelens

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ancilla fashion

                              Ik ken Ancilla van de radio/tv show van Giel die vrijdagnacht uitgezonden wordt op Ned 3.
                              Deze foto's en de vorige zijn helemaal Ancilla...
                              Ik vind ze top...

                              Comment

                              Working...
                              X