Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Almost summer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Almost summer







    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Almost summer

    mooi luchtig beeld

    Comment


    • #3
      Re: Almost summer

      Vind het niet zo geslaagd hoor.
      Overbelichte plekken en veel schaduwwerking.
      door deze pose lijken de armen erg verschillend van omvang..?
      Ook het camerastandpunt net wat tè laag, waardoor het lichaam erg vertekend.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Almost summer

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        Vind het niet zo geslaagd hoor.
        Overbelichte plekken en veel schaduwwerking.
        door deze pose lijken de armen erg verschillend van omvang..?
        Ook het camerastandpunt net wat tè laag, waardoor het lichaam erg vertekend.
        grt,bouk.

        nah, ik denk als je geen laag standpunt inneemt om te beginnen je model al zo wie zo kleiner maakt wat hier niet het geval is, de slagschaduw onder de hals is in principe van geen belang ga ervan uit dat deze met daglicht geshoot is
        De armen zijn altijd verschillend Book, als je een pose aan geeft of aan neemt als er symmetrie zou in zitten is er een handicap op de foto
        en overbelicht, ik weet het niet maar ik kijk hier op 3 schermen en zie toch geen overbelichting naar mijn mening

        Comment


        • #5
          Re: Almost summer

          Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          nah, ik denk als je geen laag standpunt inneemt om te beginnen je model al zo wie zo kleiner maakt wat hier niet het geval is, de slagschaduw onder de hals is in principe van geen belang ga ervan uit dat deze met daglicht geshoot is
          De armen zijn altijd verschillend Book, als je een pose aan geeft of aan neemt als er symmetrie zou in zitten is er een handicap op de foto
          en overbelicht, ik weet het niet maar ik kijk hier op 3 schermen en zie toch geen overbelichting naar mijn mening
          Ik volg. Vind dit een frisse foto. En inderdaad, het zou vreemd zijn mochten beide armen volledig symmetrisch zijn...

          Comment


          • #6
            Re: Almost summer

            Ik zie nergens overbelichting, en voor full body ga je gewoon laag met die camera. De pose van de armen is misschien niet ideaal, maar verder leuk gedaan.

            Comment


            • #7
              Re: Almost summer

              Ken er weinig van maar vind dit wel geslaagd hoor

              Comment


              • #8
                Re: Almost summer

                Overbelichting is er niet en vertekening zie ik niet direkt eigenlijk.
                De positie van de armen kon inderdaad beter, nu je het zegt ziet het er wat vreemd uit.
                De foto is idd genomen met enkel daglicht, zonder scherm of flits, ik had geen assistent ter beschikking.
                Heel vroeg op de dag vertrokken, maar de zon scheen toch al (te) hard.
                Thx voor de reacties.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment

                Working...
                X