Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alien III Gold edition.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alien III Gold edition.

    Same, but very different



    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

  • #2
    Re: Alien III Gold edition.

    Zeer mooi Minne.

    Ik zie er wel een beetje de handtekening van Michel in (of is dat een gedacht)

    Grz. Peter
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

    Comment


    • #3
      Re: Alien III Gold edition.

      Dit vind ik heel knap!
      Jean Pierre.

      Comment


      • #4
        Re: Alien III Gold edition.

        Ik wist dak die opmerking ging krijgen
        Dit was totaal niet geïnspireerd door Michel zijn gold reeks, maar wel door de 2de reclame van Alien, die dus in het Thema goud is
        Ik weet niet hoe Michel zijn gouden tonign doet, maar deze is met een oranje filter voor de lens gehouden en dan heel hard getweakt in photoshop
        Nu goed, vergeleken worden met Michel is nooit erg, ma tkomt dus nie van hem
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

        Comment


        • #5
          Re: Alien III Gold edition.

          een technisch pareltje dat bijlange nog niet voor me weggelegd is......maar tevens ook een foto met uitstraling.....kortom een klassefoto

          desondanks zie ik je naturelwerk liever.......

          toch ook een beetje benieuwd met welk belichtingsmateriaal je hier hebt gewerkt
          facebook

          Comment


          • #6
            Re: Alien III Gold edition.

            Voor mij een hele mooie plaat.
            Alleen wordt mijn oog voortdurend naar die lichtvlek links getrokken ... die zou ik persoonlijk dus trachten weg te werken.

            Grt

            Peter
            Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

            Comment


            • #7
              Re: Alien III Gold edition.

              Thanks
              @Jaak: dit was voor mij eens een uitdaging, hoe ver kan ik gaan en hoe ver moet ik gaan om commerciële reclame-achtige foto's te maken, dus snap je punt.
              Belichting is hier heel basic, beautydish vanboben en reflector schuin vanachter op hoofd, hals en arm.

              Lichtvlek is van de flits + rare flare erlangs. Mij stoort het niet omdat ik vind dat het bijna een gevoel van beweging aan de foto geeft. Maar kan begrijpen dat andere mensen zich eraan storen. Mijn aandacht wordt vooral getrokken naar dat geweldige hoofdje
              www.minnev.be
              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

              Comment


              • #8
                Re: Alien III Gold edition.

                Prachtig hoe je met één foto van de Duitse expressionistische periode meteen met je
                gat in een Bondgirl valt.

                Comment


                • #9
                  Re: Alien III Gold edition.

                  heel goed en een mooie BG.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Alien III Gold edition.

                    Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                    Ik wist dak die opmerking ging krijgen
                    Dit was totaal niet geïnspireerd door Michel zijn gold reeks, maar wel door de 2de reclame van Alien, die dus in het Thema goud is
                    Ik weet niet hoe Michel zijn gouden tonign doet, maar deze is met een oranje filter voor de lens gehouden en dan heel hard getweakt in photoshop
                    Nu goed, vergeleken worden met Michel is nooit erg, ma tkomt dus nie van hem
                    Hey Minne, was zeker niet slecht bedoeld hoor !!!
                    Ik wou ook niet zeggen dat het gebaseerd was op de gold reeks van Mike, maar eerder dat je merkt in je foto's dat je regelmatig met hem op stap bent geweest.
                    Je vindt zijn stijl een beetje terug in jou platen, maar ik denk dat dat logisch is. Dat wil zeggen dat je goed hebt opgelet en dan ook nog bekwaam genoeg bent om het in de praktijk toe te passen.

                    De Michel ziet ook mijn handtekening terug in foto's van mensen die met mij meelopen, en op zich is daar niks verkeerd aan.

                    Dus Mea Culpa als het fout is overgekomen, beschouw het inderdaad maar als een compliment.

                    Veel groeten,

                    Peter
                    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Alien III Gold edition.

                      Naar mate de reeks vordert, vind ik ze steeds mooier... Hoeveel komen er nog ?
                      Groet, Philippe

                      Meer en andere belekens op Facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: Alien III Gold edition.

                        Dit is de voorlaatste denk ik, sorry

                        En Peter, niet dat ik het verkeerd opvat, maar eh, ik ben maar één keer met hem meegeweest, en dat was buiten
                        Dus qua licht, sturing, nabewerking, heb ik nooit iets van hem gezien zelfs.
                        Ik denk dat mijn werk eerder beïnvloed wordt door mensen waar ik vaker rondhang
                        Maar tis een compliment, dus ik ga er niet over zeuren, maar ik zie geen Michel-ism in mijn foto's, helaas!
                        www.minnev.be
                        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                        Comment


                        • #13
                          Re: Alien III Gold edition.

                          WAW
                          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Alien III Gold edition.

                            Mooie afwerking
                            maar persoonlijk vind ik II beter.
                            Vriendelijke groeten,Raf

                            www.rafvandenbogaert.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Alien III Gold edition.

                              Some ladies are perfect.... Ze kijkt wat vreemd de lens in, maar verder prima!
                              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                              (BD1383NL)

                              Comment

                              Working...
                              X