Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afstammeling van Arowakse meisje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] afstammeling van Arowakse meisje

    [IMG]
    Last edited by D.B.D; 10 juni 2019, 19:42.

  • #2
    Re: afstammeling van Arowakse meisje

    Mooi plat geslagen. Flitsen moet je leren.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: afstammeling van Arowakse meisje

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Mooi plat geslagen. Flitsen moet je leren.
      Een gerichtere uitleg ,hoe en waarom zou beter,mooier en leerzamer zijn , want al doende....

      Mooi model om nog meer te oefenen.
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: afstammeling van Arowakse meisje

        Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        Een gerichtere uitleg ,hoe en waarom zou beter,mooier en leerzamer zijn , want al doende....

        Mooi model om nog meer te oefenen.
        ik was op een lokaal verjaardag feestje, ik hoop haar nog eens te ontmoeten

        Comment


        • #5
          Re: afstammeling van Arowakse meisje

          Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
          Een gerichtere uitleg ,hoe en waarom zou beter,mooier en leerzamer zijn , want al doende....

          Mooi model om nog meer te oefenen.
          Dat is zo, behalve als het de zoveelste keer is. Hardleers noemt men dat ook wel.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: afstammeling van Arowakse meisje

            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
            Dat is zo, behalve als het de zoveelste keer is. Hardleers noemt men dat ook wel.
            je mag altijd een privé berichtje sturen dan vervuil je deze module niet

            Comment


            • #7
              Re: afstammeling van Arowakse meisje

              Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
              je mag altijd een privé berichtje sturen dan vervuil je deze module niet
              Dan leert niemand anders er iets van. Ook geen oplossing, maar de foto blijft even slecht.
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: afstammeling van Arowakse meisje

                Als het buiten was, probeer dan een schaduwplekje te zoeken, of neem de foto tegen het licht in. Eventueel met lichtjes bijflitsen of een reflectieschermpje. Met een wit blad of shirt of ... kom je ook al ver.
                Als het binnen was en er is echt te weinig licht, bounce dan het flitslicht ergens op, das beter dan rechtstreeks. Op een wit plafond, muur,... bvb.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment


                • #9
                  Re: afstammeling van Arowakse meisje

                  Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                  Als het buiten was, probeer dan een schaduwplekje te zoeken, of neem de foto tegen het licht in. Eventueel met lichtjes bijflitsen of een reflectieschermpje. Met een wit blad of shirt of ... kom je ook al ver.
                  Als het binnen was en er is echt te weinig licht, bounce dan het flitslicht ergens op, das beter dan rechtstreeks. Op een wit plafond, muur,... bvb.
                  bedankt voor de inlichting, ik zal u eerst een beschrijving geven hoe deze foto is tot stand is gekomen, de camera een Sony RX10III en een ringflitser met de bedoeling voor macrografie meer had ik niet bij. Het was op een feestje van lokale bevolking op de late avond dus donker, de camera stond op manueel, sluitertijd 1/125 ( synchronisatietijd ) iso 100 diafragma 3,5 Flitser ook op manueel de flitskracht weet ik niet meer maar ik denk 1/1 ik wou eens zien wat dit gaf voor portretfoto richtgetal flitser is max 3m. Ik weet dat het beter kan maar met deze omstandigheden viel het nog mee normaal doe ik het anders
                  Last edited by D.B.D; 8 juni 2019, 16:18.

                  Comment


                  • #10
                    Re: afstammeling van Arowakse meisje

                    normaal doe ik het anders
                    Dan had je het moeten doen zoals je het anders doet, want van ons dit hier voor te schotelen ga je gewoon niets leren,
                    zie je nu niet zelf dat dit niet goed is ?

                    Iso 800 en heel zachtjes in-flitsen had wonderen gedaan, maar dit vraagt natuurlijk een heel klein beetje denkwerk...

                    Comment


                    • #11
                      Re: afstammeling van Arowakse meisje

                      Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                      Dan had je het moeten doen zoals je het anders doet, want van ons dit hier voor te schotelen ga je gewoon niets leren,
                      zie je nu niet zelf dat dit niet goed is ?

                      Iso 800 en heel zachtjes in-flitsen had wonderen gedaan, maar dit vraagt natuurlijk een heel klein beetje denkwerk...
                      ik ben nog tot het eind van de maand daar zal wat denkwerk doen

                      Comment

                      Working...
                      X