Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afrikaans straatbeeld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Afrikaans straatbeeld


    exif; F8 , 1/320 , ISO200 , 20mm
    digitaal impressionist

  • #2
    Re: Afrikaans straatbeeld

    Mooie straatfotografie. Passende omzetting met goede contrasten.
    Spijtig van de wagen, want die gaat met veel aandacht lopen. Twee stapjes naar rechts en de wagen stond er waarschijnlijk niet meer op.

    Comment


    • #3
      Re: Afrikaans straatbeeld

      Oorspronkelijk geplaatst door FayLyxx Bekijk bericht
      Mooie straatfotografie. Passende omzetting met goede contrasten.
      Spijtig van de wagen, want die gaat met veel aandacht lopen. Twee stapjes naar rechts en de wagen stond er waarschijnlijk niet meer op.
      ja, maar dan had die dubbele paal het beeld helemaal in 2 delen verdeeld. Mij stoort die dubbele paal dáár meer dan die wagen. Maar wat klagen we als we dergelijke schrijnende toestanden voorgeschoteld krijgen ? Triestig om zo je enige leven te moeten doorbrengen. Bedankt voor de boodschap. Die is wel duidelijk.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Afrikaans straatbeeld

        Valt voor mij onder straat/reportagefotografie, daar is een verhaal of boodschap veel meer dan een auto die toevallig er staat.
        Voor mij is dit een heel sterk beeld, waar je langer blijft naar kijken.
        Ik vermoed dat de omzetting naar zwartwit bij deze drukkere achtergrond ook geholpen heeft, ik vermoed in die achtergrond redelijk wat kleur in die borden en de kledij van de passanten.

        Comment


        • #5
          Re: Afrikaans straatbeeld

          [QUOTE=Stefan_C;4691944]Valt voor mij onder straat/reportagefotografie, daar is een verhaal of boodschap veel meer dan een auto die toevallig er staat.
          Voor mij is dit een heel sterk beeld, waar je langer blijft naar kijken. /QUOTE]

          ook mijn mening

          Comment

          Working...
          X