Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achter Tralies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Achter Tralies

    tevens ééntje met Kelly maar dan in een andere setting.



    alvast bedankt voor het kijken.

    groetjes
    renske

  • #2
    Re: Achter Tralies

    Hier hou ik wel van.
    ...zonder handtekening...

    Comment


    • #3
      Re: Achter Tralies

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Hier hou ik wel van.
      Vrouwen achter tralies?

      Mooi foto en omzetting. Prima achtergrond ook
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Achter Tralies

        Mooi hoor! Hou ik van.
        Heb je je model later vrijgelaten ?
        "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

        Comment


        • #5
          Re: Achter Tralies

          Met alle respect, wat moet je hier mooi aan vinden ?

          Ik zie en voel totaal niks bij dit beeld. Bij dit type fotografie moet je kippenvel krijgen, je moet angst en vrees voelen.
          Nu zie ik een draad met een model dat faked (sorry voor de harde verwoording) en bijna schoolachtig braaf in de lens kijkt....
          Is dat realiteit ????? BIj zo een soort foto's wil ik gevoel zien en ruiken.
          Zou jij daar zo rustig en braaf staan achter een tralie ? Denk het niet...

          Ander en beter
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: Achter Tralies

            Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
            Met alle respect, wat moet je hier mooi aan vinden ?

            Ik zie en voel totaal niks bij dit beeld. Bij dit type fotografie moet je kippenvel krijgen, je moet angst en vrees voelen.
            Nu zie ik een draad met een model dat faked (sorry voor de harde verwoording) en bijna schoolachtig braaf in de lens kijkt....
            Is dat realiteit ????? BIj zo een soort foto's wil ik gevoel zien en ruiken.
            Zou jij daar zo rustig en braaf staan achter een tralie ? Denk het niet...

            Ander en beter
            Je andere commentaar was beter Pete lol

            Nee kijk alle gekheid op een stokje.. Pete heeft wel ergens gelijk. Je kan met dit soort beelden op 2 manieren omgaan; Het gene wat Pete omschrijft of net de vrouw die heeft opgegeven en al langer vast zit. Het moedeloze, vermoeide vrouw, een vrouw die er door zit.. Maar dan moet je ze in een hoekje zetten op de grond.. kapotte kleren.. wildere, verwaarloosde haren... en dan de eenzaamheid, schrik proberen vast te leggen.

            Dit is inderdaad voor mij een vrouw achter een tralies maar zonder enige vorm van gevoel. Een gemiste kans.. maar dit is zeker iets wat je kan verder uitwerken! Lijkt me een uitdaging!
            Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

            Comment

            Working...
            X