Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Absurd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Absurd


    Een werkje rond het thema "absurd"
    Reacties zijn altijd welkom

  • #2
    Re: Absurd

    Belichting is niet mooi.Scherpte laat te wensen over.
    Idee met sigaret,appel en blinddoek is echt wel absurd....voor mij eigenlijk zonder verhaal.
    Sorry maar hier zit je in SC en mag je je aan harde kritieken verwachten.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Absurd

      Als je je model hier laat rechtstaan ipv zitten, komen de schouders automatisch naar buiten en neemt hij niet zo een gedrongen houding aan maar misschien was dit wel de bedoeling.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Absurd

        Met harde kritieken kan ik wel om
        Ik snap alleen niet goed waarom je zegt "scherpte laat de wensen over" want als ik hem open doen in photoshop en ik dan naar de actuele pixel ga is het perfect scherp hoor.

        mvg,
        Freek

        Comment


        • #5
          Re: Absurd

          ik heb hem laten zitten omdat ik zelf in een rolstoel zit en omdat het anders van uit kikkerperspectief zou worden gefotografeerd en dat was naar mijn mening al helemaal niet goed geweest.

          mvg,
          Freek

          Comment


          • #6
            Re: Absurd

            Ben er zeker van dat je hier een te klein F getalhebt genomen.
            De appel is zeker niet scherp en armen ook niet. Misschien ligt het wel aan je verkleining van de foto maar dan ook moet je toch nog extra verscherpen.
            Geloof me hij is niet volledig scherp hoor..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Absurd

              aah zo bedoelt u, ik heb inderdaad een te laag diafragma gebruikt wegens slechte studio lampen bij ons op school =)

              mvg,
              Freek

              Comment


              • #8
                Re: Absurd

                Oorspronkelijk geplaatst door FreekB. Bekijk bericht
                aah zo bedoelt u, ik heb inderdaad een te laag diafragma gebruikt wegens slechte studio lampen bij ons op school =)

                mvg,
                Freek
                Je kan nog altijd je iso omhoog trekken en dan je F7,1 of F8 gebruiken?
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Absurd

                  Dat is zeker waar en daar had ik niet aan gedacht =) dankjewel voor de voor de hand liggende tip!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Absurd

                    Oorspronkelijk geplaatst door FreekB. Bekijk bericht
                    aah zo bedoelt u, ik heb inderdaad een te laag diafragma gebruikt wegens slechte studio lampen bij ons op school =)

                    mvg,
                    Freek
                    Off Topic mss ffkes maar slechte studiolampen in een school?

                    Persoonlijk zou ik dan toch wel mijn geld terugvragen van mijn opleiding. Je zou toch wel verwachten dat ze min of meer iets degelijk hebben staan, zeker als dit door vele cursisten kan gebruikt worden en vooral omdat er geld voor betaald wordt door jullie
                    Website: http://www.svisimaging.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Absurd

                      Voor mij is hij wel perfect scherp, maar ik zou er onderaan een heel stuk afdoen. De aandacht moet echt en alleen naar het gezicht en de appel, en de sigaret natuurlijk haha
                      (ik weet niet of je de combinatie bedoelt.... roken is dodelijk...)
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Absurd

                        Ik ben wel liefhebber van een behoorlijk scheut absurdisme. Dit hoef je
                        natuurlijk ook niet altijd uit te leggen, anders is het niet meer absurd.
                        Maar hier zie ik toch: a apple a day keeps the docter away. Dus best een
                        sigaretje roken, hoe zou je anders moeten doodgaan? En eeuwig blijven
                        leven. Dan toch maar liever oogkleppen (blinddoek) op.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Absurd

                          Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                          Voor mij is hij wel perfect scherp, maar ik zou er onderaan een heel stuk afdoen. De aandacht moet echt en alleen naar het gezicht en de appel, en de sigaret natuurlijk haha
                          (ik weet niet of je de combinatie bedoelt.... roken is dodelijk...)
                          Henk den appel niet//Of het moest express zo gedaan zijn....
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment

                          Working...
                          X