Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A bag smile

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] A bag smile

    .




    Bedankt voor het kijken (Reageren mag ook natuurlijk).

    Mvg.

    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: A bag smile

    Leuk straatbeeld, maar de graffiti op de achtergrond werkt erg afleidend en dan is het jammer dat de kop van de bovenste vogel er niet helemaal opstaat.
    https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

    Comment


    • #3
      Re: A bag smile

      Tof straatbeeld !
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: A bag smile

        Leuk gespot!

        Comment


        • #5
          Re: A bag smile

          De achtergrond is wel heel erg nadrukkelijk aanwezig en dan vraag ik mij af... wie is hier de kunstenaar. Ik heb zoiets ook eens gedaan met een straatbeeld in Brussel, ik kreeg daar zelfs lof voor, maar ik vond die lof eigenlijk bedoeld voor de graffitykunstenaar…
          Opname ook nét iets te vroeg gemaakt...
          Last edited by Henk47; 24 mei 2020, 15:14.
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: A bag smile

            Mooi straatmomentje , waar de achtergrond met wat veel aandacht gaat lopen...

            Comment


            • #7
              Re: A bag smile

              Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              De achtergrond is wel heel erg nadrukkelijk aanwezig en dan vraag ik mij af... wie is hier de kunstenaar. Ik heb zoiets ook eens gedaan met een straatbeeld in Brussel, ik kreeg daar zelfs lof voor, maar ik vond die lof eigenlijk bedoeld voor de graffitykunstenaar…
              Opname ook nét iets te vroeg gemaakt...
              Het spreekt voor zich dat ik al de eer als kunstenaar laat aan de maker van de achtergrond...ik voel me geen kunstenaar hoor
              nikon coolpix s9100

              Comment

              Working...
              X