Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ...

    Zo slecht in titels.. sorry..
    Heb eens iets anders geprobeerd ipv portretfotografie vind het behoorlijk moeilijk geen idee wat ik met die armen en benen aan moet.. dus beetje lief zijn met me en me niet met de grond gelijkmaken


  • #2
    Re: ...

    Echte raad kan ik je niet geven maar er is wel wat mis met vooral haar rechterarm en hand. Miischien de elleboog laten steunen op haar dijbeen en de hand meer zichtbaar laten?
    De belichting vind ik wel goed gedaan.

    Comment


    • #3
      Re: ...

      Helemaal perfect voor mij!

      Comment


      • #4
        Re: ...

        Ik had daarstraks al gereageerd, blijkbaar niet gelukt...
        Opnieuw:
        Ik vind em super
        Stukje aan de buik lijkt wat vreemd, maar voor de rest, voor mij helemaal goed!
        Knap belicht en een dankbaar model ook
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

        Comment


        • #5
          Re: ...

          Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
          Echte raad kan ik je niet geven maar er is wel wat mis met vooral haar rechterarm en hand. Miischien de elleboog laten steunen op haar dijbeen en de hand meer zichtbaar laten?
          De belichting vind ik wel goed gedaan.
          ik zat daar ook beetje over te twijfelen maar uiteindelijk vond ik niet een mega stoor factor. volgende keer ga ik er wel aan denken

          Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
          Ik had daarstraks al gereageerd, blijkbaar niet gelukt...
          Opnieuw:
          Ik vind em super
          Stukje aan de buik lijkt wat vreemd, maar voor de rest, voor mij helemaal goed!
          Knap belicht en een dankbaar model ook
          net onder haar borst bedoel je denk ik ? er zit een tattoo. heb hem eigenlijk gewoon laten zitten misschien beter geweest om stukje weg te halen.
          dank je wel! 2 lampjes gebruikt me andere hebben vrieskou niet overleeft plastic en vries gaat niet samen 2 van hun statief gekletterd helaas.. dus nu moet ik het met 2 doen..
          ben ok erg blij met model! zelfde als laatste model foto's die ik heb geplaatst

          Lennert: bedankt natuurlijk!!

          Comment


          • #6
            Re: ...

            Tattoo had ik niet eens gezien
            Ik bedoelde eerder dat haar buik nogal zwaar overkomt, denk doordat de broek zo hoog komt
            www.minnev.be
            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

            Comment


            • #7
              Re: ...

              **** nu ziet iedereeeeeen dat natuurlijk hahahah
              ja snap hem.. beetje donkere boel daar bij buik.. zal volgende keer op letten!

              Comment


              • #8
                Re: ...

                Heel knappe foto.

                Comment


                • #9
                  Re: ...

                  Knap beeld idem omzetting

                  Comment


                  • #10
                    Re: ...

                    Ben er nog niet uit. De opname boeit , maar ik het gevoel dat er iets niet schort. Ik ga morgen nog eens kijken..
                    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                    Comment


                    • #11
                      Re: ...

                      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                      Ben er nog niet uit. De opname boeit , maar ik het gevoel dat er iets niet schort. Ik ga morgen nog eens kijken..
                      Oh jeej. Ik wacht geduldig af

                      Comment


                      • #12
                        Re: ...

                        Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
                        Oh jeej. Ik wacht geduldig af
                        Hahaha zo kennen we je he MrsNuke

                        Ik zat wat met de afwezige hand als onderdeel van de compositie en dan iets meer technisch de lage lichten die wat dichtlopen op het hoofd. Maar aan de andere kant vind ik dat deze prent heel wat uitstarling en karakter heeft. De belichting zit knap en processing past goed bij de algemene sfeer. De lichte korrel maakt het af.

                        Dus

                        Pro's:
                        - Intrigerend totaal beeld.
                        - Goede belichting.
                        - Goede processing.
                        - Elegante compositie (algemeen)

                        Con's:
                        - Afwezige hand heeft een negatief effect op de plaat, was misschien beter geweest als de hand op de bovenarm lag en de elleboog ietsje meer naar links (voor de kijker). Zo word de ronding van de borst ietsje meer bedekt, zodat er enkel een oplopende curve is en geen aflopende.
                        -De tatoo zou ik een weglaten (borst)
                        - Lijntje op de bovenlip onder de neus wat oplichten/bijwerken (nu lijkt het een beetje op een split).

                        Maar dat is wat ik denk, en ik heb de waarheid en kunde niet in pacht.

                        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                        Comment


                        • #13
                          Re: ...

                          Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                          Hahaha zo kennen we je he MrsNuke

                          Ik zat wat met de afwezige hand als onderdeel van de compositie en dan iets meer technisch de lage lichten die wat dichtlopen op het hoofd. Maar aan de andere kant vind ik dat deze prent heel wat uitstarling en karakter heeft. De belichting zit knap en processing past goed bij de algemene sfeer. De lichte korrel maakt het af.

                          Dus

                          Pro's:
                          - Intrigerend totaal beeld.
                          - Goede belichting.
                          - Goede processing.
                          - Elegante compositie (algemeen)

                          Con's:
                          - Afwezige hand heeft een negatief effect op de plaat, was misschien beter geweest als de hand op de bovenarm lag en de elleboog ietsje meer naar links (voor de kijker). Zo word de ronding van de borst ietsje meer bedekt, zodat er enkel een oplopende curve is en geen aflopende.
                          -De tatoo zou ik een weglaten (borst)
                          - Lijntje op de bovenlip onder de neus wat oplichten/bijwerken (nu lijkt het een beetje op een split).

                          Maar dat is wat ik denk, en ik heb de waarheid en kunde niet in pacht.
                          dank je wel voor je uitgebreide reactie wordt zeer gewaardeerd is ga nog eens naar je punten kijken.!!

                          Comment


                          • #14
                            Re: ...

                            Mooie pose, en omzetting.
                            Niet alles hoeft scherp te zijn, ook niet onscherp.
                            Een Nikon uitzet. http://www.pbase.com/studio56

                            Comment


                            • #15
                              Re: ...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Largo Winch Bekijk bericht
                              Mooie pose, en omzetting.
                              dank je wel!

                              Comment

                              Working...
                              X