Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[18+] Michelle in lowkey

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [18+] Michelle in lowkey

    Eens iets anders van mij, wilde een keer spelen met een wat meer groothoek. Verder mee expirimenteren of???
    1:

    2:
    Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

  • #2
    Re: [18+] Michelle in lowkey

    Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden,
    maar je brengt het model op deze manier allerminst elegant in beeld.
    Althans vanuit deze kijkhoek.
    Het dijbeen wordt compleet uit vorm getrokken en ziet er zo uit als een dikke vleeshomp.
    En lowkey ???
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

    Comment


    • #3
      Re: [18+] Michelle in lowkey

      "Low Key" is m.i. nog wat anders... neemt niet weg dat ik dit een mooie foto vind, vooral de zwart/wit omzetting.
      "Just do it !"

      http://jr52.be/index.html

      Comment


      • #4
        Re: [18+] Michelle in lowkey

        Ik zie geen lowkey...

        Comment


        • #5
          Re: [18+] Michelle in lowkey

          Lol, een zoek-het-playboy-konijn-plaatje

          Comment


          • #6
            Re: [18+] Michelle in lowkey

            alle vrouwen zouden nu in opstand moeten komen, bij het zien van deze afbeelding van een van hun.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: [18+] Michelle in lowkey

              Experimenteren daar kan ik me steeds in terugvinden, maar als liefhebber van vrouwelijk schoon vind ik het wel spijtig dat dit erg mooi model, op dergelijke onelegante wijze in beeld wordt gebracht.

              Ik zou mijn groothoek gebruiken voor landschap en architectuur en een leuke 85 mm houden voor de modellen.

              MVG, Jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Re: [18+] Michelle in lowkey

                Ik zou mijn groothoek gebruiken voor landschap en architectuur en een leuke 85 mm houden voor de modellen.
                Niet akkoord, ik vind dit een nogal conservatieve visie. Met een groothoek kan je mooie en artistieke naaktfoto's maken. (Hoewel ik moet toegeven dat het hier niet zo goed toegepast is, de houding van het model is niet zo mooi). En met een tele of een macro zelfs, kan je mooie landschappen maken. Kijk maar naar wat CoppeXX hier soms presteert met zijn landschappen. Kwestie van even buiten de lijntjes te denken, anders gebeurt er niets vernieuwends en doet iedereen hetzelfde.

                Wat deze foto betreft: zeker verder mee experimenteren Ranon, maar ga er niet van uit dat het volledige model er herkenbaar moet op staan. Kom eens heel dichtbij met de groothoek zodat één arm of been, hand enz, enorm vergroot wordt en de rest verkleind.

                Comment


                • #9
                  Re: [18+] Michelle in lowkey

                  maar ga er niet van uit dat het volledige model er herkenbaar moet op staan.
                  denk dat dit de beste comm. is die je kreeg ....
                  The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                  Comment


                  • #10
                    Re: [18+] Michelle in lowkey

                    Met een mooi model zoals dit en die zo vrij is om zo te poseren zou ik zeker veel vaker mee aan de gang gaan. Herkenbaar of onherkenbaar. Dat maakt me persoonlijk niets uit.
                    Het licht en kwaliteit is gewoon goed.
                    En als jij groothoek mooi vindt om mee te experimenteren moet je dat lekker doen en je niks aantrekken van de comments.
                    Persoonlijk vind ik ook haar rechterbeen te fors overkomen, maar das smaak. Model leent zich goed voor dit soort oefeningen. Keep on posting!!
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: [18+] Michelle in lowkey

                      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Met een mooi model zoals dit en die zo vrij is om zo te poseren zou ik zeker veel vaker mee aan de gang gaan. Herkenbaar of onherkenbaar. Dat maakt me persoonlijk niets uit.
                      Het licht en kwaliteit is gewoon goed.
                      En als jij groothoek mooi vindt om mee te experimenteren moet je dat lekker doen en je niks aantrekken van de comments.
                      Persoonlijk vind ik ook haar rechterbeen te fors overkomen, maar das smaak. Model leent zich goed voor dit soort oefeningen. Keep on posting!!
                      thx positieve benadering van duidelijk commentaar !

                      Marco
                      Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

                      Comment


                      • #12
                        Re: [18+] Michelle in lowkey

                        mooie foto. , waar noch dijbeen, noch groothoek mij storen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: [18+] Michelle in lowkey

                          Ik vind dit ook knap werk Ranon, ben het volledig eens met MadMax.

                          _______ Xommy ______
                          Lidnummer: BD0248BE
                          ____________________

                          Comment


                          • #14
                            Re: [18+] Michelle in lowkey

                            Prachtige plaat! Er is niks vrouwonvriendelijks aan! De enige vrouwen die zich hieraan ergeren of in opstand zouden moeten van komen zijn vrouwen die jalours zijn omdat ze zo geen figuur hebben of zoiets gewoon niet durven!

                            Chapeau voor die vrouw die dit wil doen zo herkenbaar op de foto in haar bloot lichaam!

                            Mooie borsten en mooi spel met schaduw!

                            Tot spijt van wie het benijd meer van dat!!!



                            Greetz,
                            StevenVH

                            Comment

                            Working...
                            X