Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zuid Afrika

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zuid Afrika

    Nu m'n pc terug wat meewerkt, werd het tijd om eens orde op zaken te stellen in m'n archief. En het wordt des te leuker nu alles door photoshop vliegt.

    Hieronder wat landschappen uit Eastern Cape (1 en 2 omgeving Elliot) en Western Cape (3 Swellendam).





    Last edited by pichayandege; 26 mei 2009, 23:06.

  • #2
    Re: Zuid Afrika

    laatste niet zo, maar de andere twee erg goed.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Zuid Afrika

      Eerste 2 zijn , precies zoals ik het mij herinner.... Uitgestrekt, desolaat en afwisselend landschap...

      De 3de ontbreekt het aan wolken en komt de lucht ook wat raar over.

      Comment


      • #4
        Re: Zuid Afrika

        Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
        De 3de ontbreekt het aan wolken en komt de lucht ook wat raar over.
        De ondergaande zon ligt net links buiten beeld. Vandaar het ontbreken van contrast in de lucht. De kleurovergang van blauw naar licht oranje sprak me wel aan.

        Comment


        • #5
          Re: Zuid Afrika

          Voor mij je tweede voor de mooie kleuren en de natuurlijk ogende wolken (in de eerste zit er wat weinig detail in je wolkjes)

          Comment


          • #6
            Re: Zuid Afrika

            De groene nuances op foto 1 oogt fijn.
            Aan de andere kant is het jammer dat de wolken op sommige gedeeltes uitgebeten zijn.
            Goed oog voor compo.

            Comment


            • #7
              Re: Zuid Afrika

              De eerste voor mij, vooral omwille de dynamiek en de kleuren. Ik zou wel een stukje van de onderkant croppen. Ook beetje jammer van de uitgevreten wolken.

              In tegenstelling tot wat de anderen vinden, vind ik de laatste ook best wel mooi. Lekker zachte kleuren Misschien nét ietsje meer contrast in brengen.
              Jochenvde Photography
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Zuid Afrika

                Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
                De eerste voor mij, vooral omwille de dynamiek en de kleuren. Ik zou wel een stukje van de onderkant croppen. Ook beetje jammer van de uitgevreten wolken.

                In tegenstelling tot wat de anderen vinden, vind ik de laatste ook best wel mooi. Lekker zachte kleuren Misschien nét ietsje meer contrast in brengen.
                Ook mijn gedacht.
                I put the sexy in dyslexia

                Comment


                • #9
                  Re: Zuid Afrika

                  Bij landschapsfoto's zie ik toch liever wat diepte of dynamiek.
                  Ze ogen 'plat'. Bij de derde wordt dit nog versterkt door het gebrek aan contrast. Bij de eerste zijn de wolkjes dan weer een pluspunt op dit gebied (maar jammer genoeg uitgebrand - kan misschien nog hersteld worden).

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zuid Afrika

                    Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
                    De eerste voor mij, vooral omwille de dynamiek en de kleuren. Ik zou wel een stukje van de onderkant croppen. Ook beetje jammer van de uitgevreten wolken.

                    In tegenstelling tot wat de anderen vinden, vind ik de laatste ook best wel mooi. Lekker zachte kleuren Misschien nét ietsje meer contrast in brengen.
                    sluit ik aan

                    Comment

                    Working...
                    X