Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie compo uit het boekje in combi met de zon geeft het geheel een leuk beeld. 'Vier en een halve steen' van onderaf zit een lichtvlek. Kleurcontrast is leuk, alhoewel ik er wat aquablauw zou uit laten wegvloeien.
Hallo Louis, fijn hier weer iets van jou te zien !
Prima compo, mooi beeld
Ik was zo vrij achteraan dl=1 te vervangen door raw=1 dan is uw beeld voor iedereen zichtbaar, als ik merk dat je het aangepast hebt haal dat hier wel weer weg
groeten,
frans
Fel in de kleuren maar dat mag deze wel hebben, prima vastgelegd
En een onderwerp wat bij velen al op het lijstje staat om tijdens een mooi moment vast te leggen
Hallo Louis, fijn hier weer iets van jou te zien !
Prima compo, mooi beeld
Ik was zo vrij achteraan dl=1 te vervangen door raw=1 dan is uw beeld voor iedereen zichtbaar, als ik merk dat je het aangepast hebt haal dat hier wel weer weg
groeten,
frans
Bedankt voor de info. Aangepast.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment