Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zonovergoten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] zonovergoten


  • #2
    Re: zonovergoten

    vind hem wat grijs , ook waarschijnlijk hard licht op het moment , de compo ligt ook wat moeilijk ,je wordt niet echt geleid in de foto en weet niet goed waar gekeken , sorry als het wat cru overkomt ,maar ik geef altijd een eerlijke mening

    Comment


    • #3
      Re: zonovergoten

      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      vind hem wat grijs , ook waarschijnlijk hard licht op het moment , de compo ligt ook wat moeilijk ,je wordt niet echt geleid in de foto en weet niet goed waar gekeken , sorry als het wat cru overkomt ,maar ik geef altijd een eerlijke mening
      Moet ik ook in volgen
      het geheel is wat rommelig

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: zonovergoten

        Foto kan idd wat meer contrast gebruiken, of net veel minder. Is nu nogal grijs en vlak.

        De compo kan ik eigenlijk wel smaken. Vind hem niet rommelig voor een bos scene.
        Weet dat het heel moeilijk is orde te vinden een een bos, maar hier is dit toch redelijk gelukt vind ik.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: zonovergoten

          Ik vind de compo wel geslaagd hoor. De zwart wit omzetting is minder mijn smaak (lijkt bijna infrarood en daar moet je van houden).

          Geheel is zeker verdienstelijk

          Comment


          • #6
            Re: zonovergoten

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            vind hem wat grijs , ook waarschijnlijk hard licht op het moment , de compo ligt ook wat moeilijk ,je wordt niet echt geleid in de foto en weet niet goed waar gekeken , sorry als het wat cru overkomt ,maar ik geef altijd een eerlijke mening
            ik volg

            Comment


            • #7
              Re: zonovergoten

              Vind hem best wel goed en aangenaam naar kijken.

              De bomen hebben imo toch wat orde: de vier hoofdspelers midden en rechts in een V-shape tgov het trosje links waar het water wat bijeenkomt.
              Moest de grond vooraan bezaaid zijn met takjes ea dan zou dat eerder afleidend zijn maar nu geeft dat een mooi blank canvas voor de stammen en schaduwen die je vervolgens naar het volgende stuk in je foto brengen mn de reflecties en het geschakeerde licht op het water.

              Voor mij aldus een geslaagde foto.

              Comment


              • #8
                Re: zonovergoten

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                vind hem wat grijs , ook waarschijnlijk hard licht op het moment , de compo ligt ook wat moeilijk ,je wordt niet echt geleid in de foto en weet niet goed waar gekeken , sorry als het wat cru overkomt ,maar ik geef altijd een eerlijke mening
                het licht was nog in orde op het moment. Ik had eerst een veel lichtere foto met bijna geen doortekening op de grond en vond het niet echt mooi. Opnieuw begonnen met dit resultaat. Over de compo zijn de meningen ook verdeeld. Verschillende meningen doet wel nadenken voor de volgende foto.

                Comment


                • #9
                  Re: zonovergoten

                  Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
                  het licht was nog in orde op het moment. Ik had eerst een veel lichtere foto met bijna geen doortekening op de grond en vond het niet echt mooi. Opnieuw begonnen met dit resultaat. Over de compo zijn de meningen ook verdeeld. Verschillende meningen doet wel nadenken voor de volgende foto.
                  dank je dat je het zo opneemt

                  Comment

                  Working...
                  X