Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zarautz

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zarautz

    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

  • #2
    Re: Zarautz

    Een mooie foto met goeie compo , al zit er iets teveel paars in de lucht naar mijn gevoel
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

    Comment


    • #3
      Re: Zarautz

      Bedankt voor de reactie! Het paars in de lucht komt er misschien wat feller uit met het contrast op te voeren (wat nogthans maar een heel klein beetje gebeurd is). Op het origineel zit het ook wel, en het was er ook wel want de foto is 's avonds genomen...avondlucht kan zo nogal eens voor een paarse schijn kan zorgen he
      Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
      Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

      Comment


      • #4
        Re: Zarautz

        Mooie lokatie en een verzorgde foto Het lijkt wel niet makkelijk om daar ergens op het strand te geraken...overal draadafsluiting .
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

        Comment


        • #5
          Re: Zarautz

          Kleuren zijn OK voor mij.

          Compo is ook goed. Jammer van die afsluiting, maar eigenlijk valt het nog mee, doordat ze aan de compo meewerkt.

          Wandelaars kunnen er op blijven, maar die vuilbak en andere rommel ernaast had ik wel weggecloond.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: Zarautz

            Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
            Het lijkt wel niet makkelijk om daar ergens op het strand te geraken...overal draadafsluiting .
            Is niet overal hoor, ik denk dat het is voor de duinen tegen sluikstorten te beschermen... de omheining staat eigenlijk rond de duin (die niet zo indrukwekkend is), waar wij staan loopt ook een wandelpad met een omheininkje van ong. 1m hoogte... je kan er eigelijk wel over maar ik vermoed dat dat niet de bedoeling is Als je het wandelpad afloopt kom je langs de ene kant uit aan de berg waar je ook een toegang tot het strand hebt en aan de andere kant op een dijkt met cafétjes waar je dus ook gewoon het strand op kan
            Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
            Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

            Comment

            Working...
            X